Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

12 stycznia warszawski hotel Victoria gościł uczestników kolejnego spotkania parterów Grupy SBS. Tym razem okazja była szczególna; w tym roku Grupa obchodzi jubileusz pięciolecia istnienia.
Spotkanie stało się okazją do podsumowania minionych pięciu lat. W tym czasie Grupa m.in. umocniła pozycję swoich partnerów na rynkach lokalnych, znacząco zwiększyła obroty (szacowane na 900 mln złotych, co stanowi ok. 20% całego rynku branży), objęła zasięgiem teren całego kraju, uzyskała pozycję najlepszego płatnika u wszystkich dostawców, wprowadziła własne marki oraz wdrożyła popularny program lojalnościowy.
W trakcie spotkania zarząd Grupy przedstawił również założenia strategii jej rozwoju na następne 5 lat. Na lata 2007-2011 spółka postawiła sobie 2 główne cele: zapewnienie możliwie najlepszej oferty handlowej dla swoich partnerów oraz wypracowanie możliwie najsilniejszej pozycji rynkowej spółki, tak od strony marketingowej, udziałów w rynku, jak i sytuacji finansowej. Ma być to osiągnięte dzięki dokapitalizowaniu spółki poprzez utworzenie nowych udziałów i sprzedaż ich inwestorom finansowym (maksymalnie do 30% udziałów) lub wprowadzenie spółki na giełdę, dalszy rozwój sprzedaży produktów pod markami Delfin i Keller  do 30% w wartości obrotu Grupy oraz dalszą informatyzację i automatyzację obiegu dokumentów. Szczegółowe plany Grupy SBS obejmują również stworzenie własnego centrum logistycznego, otwarcie specjalistycznego biura do importu towarów z Azji oraz stworzenie warunków i rozpoczęcie procesów konsolidacji zrzeszonych firm na płaszczyznach kapitałowej, handlowej imarketingowej.
Impreza stała się okazją do uhonorowania specjalnymi nagrodami partnerów-założycieli Grupy oraz jej głównych dostawców.     

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA