Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Tegoroczne targi ISH dla firmy Antado stały się nie tylko okazją do zaprezentowania produktowych nowości, ale również miejscem prezentacji nowej polskiej marki mebli Sanitti. Tym samym producent po raz kolejny potwierdził swoją wysoką pozycję na rynku polskich wytwórców mebli łazienkowych.

Firma Antado już po raz kolejny wzięła udział we frankfurckich targach ISH. Jak mówi Henryk Chyłkowski, dyrektor i właścicieli firmy, targi to najlepsza forma reklamy firmy i najbardziej skuteczny sposób prezentacji jej oferty. 
- Z udziału w targach jesteśmy bardzo zadowoleni. I z pewnością nie zrezygnujemy z nich w  przyszłości, bo moim zdaniem jest to najlepszy sposób reklamy. Prezentacja na targach jest także najbardziej skuteczną formą docierania do klienta Đ to naprawdę wiele znaczy, że klient może sam obejrzeć produkt, dotknąć go - mówi Henryk Chyłkowski. - A poza tym targi zawsze uczą. Tu poznaje się trendy, tu najlepiej można przyjrzeć się temu co na świecie dzieje się w dziedzinie mebli łazienkowych.

BOGATA OFERTA ANTADO. W tym roku na stoisku Antado można było zobaczyć kolekcje znane już na polskim rynku, ale po raz pierwszy prezentowane na targach ISH. Wśród nich m.in. rozbudowaną serię ED-4 ze szklanymi frontami i w wykończeniu we wzorze drewna bukowego. Pod znakiem Antado prezentowano również serię FDM-4, czyli meble o prostokątnych, minimalistycznych kształtach dostępne również w bardzo modnym ostatnio wykończeniu wenge. Znaną z polskiego rynku była również nowoczesna kolekcja EWZ-1. Wykonane z grubej płyty o wyraźnym rysunku drewna egzotycznego meble dobrze wpisują się w dominujący we współczesnym wzornictwie estetyczny minimalizm. Prostą formę w przypadku tych mebli podkreśla ceramiczna umywalka blatowa, również o mocno zgeometryzowanych kształtach.
Prototypową kolekcją prezentowaną na stoisku Antado był zestaw mebli aluminiowych przeznaczony do niewielkich wnętrz łazienkowych.
Đ Od lat interesują mnie meble wykonane z aluminium Đ mówi Henryk Chyłkowski. Đ Zestaw prezentowany na targach wykonany jest z warstwowo klejonego tworzywa oraz aluminium. To produkt stosunkowo drogi, ale tu na targach już szukamy odbiorców, którzy się nim zainteresują.
Nowy zestaw mebli spodoba się z pewnością zwolennikom bardzo nowoczesnych form, a przede wszystkim nowoczesnych materiałów Đ aluminium bowiem w tym przypadku nadaje całości nieco industrialnego charakteru.

NOWE MEBLE SANITTI. W tym roku na stoisku Antado zaprezentowano także zupełnie nowe na polskim rynku meble firmy Sanitti. Nazwa wydać się może znajoma, gdyż do tej pory firma ta zajmowała się dystrybucją mebli Antado na rynkach wschodnich. Teraz Sanitti sama wprowadza na rynek meble pod swoją marką. Kolekcję Sanitti, jak informuje Henryk Chyłkowski, będą tworzyły meble z wyższej półki cenowej.
Na targach zaprezentowano dwie kolekcje mebli wprowadzone pod nową marką. Pierwszą jest kolekcja mebli giętych SEG-3. To udane połączenie stylu rustykalnego ze współczesną estetyczną prostotą. Ich atrakcyjny wygląd podkreślają nietypowe materiały jak mata bambusowa, którą wykończono fronty i korpusy oraz naturalne klejone drewno zastosowane przy wykonaniu blatów i cokołów. 
- Pracując nad nowymi produktami zawsze staramy się szukać pewnej niszy, którą zapełnić można ciekawym wzorniczo i dobrym jakościowo produktem. Dlatego pod nową marką, po naszej sugestii,  pojawiły się też meble gięte, których produkcji rzadko podejmują się polscy producenci, ponieważ jest ona trudna - mówi Henryk Chyłkowski.
Druga kolekcja marki Sanitti to już meble utrzymane w zupełnie innym stylu - masywne, mocno zgeometryzowane formy to ukłon w stronę minimalizmu. Seria EWF-4 wykonana została z masywnej płyty. W szafkach zastosowano szuflady bezuchwytowe, natomiast szafkę pod umywalkę wyposażono w wysuwany reling na ręczniki.

KONSEKWENTNY ROZWÓJ. Prezentacja nowej oferty Antado i Sanitti na tegorocznych targach ISH dowiodła nie tylko mocnej pozycji polskiego producenta, ale również wskazała na konsekwentnie realizowane priorytety firmy, którymi niezmiennie pozostają jakość produkowanych mebli i ich wzornictwo.
- Nigdy nie staraliśmy się iść w kierunku zaopatrywania rynku jedynie w produkt masowy. Chcemy robić meble inne, które pozwolą na rozwój naszej firmy tak od strony technologicznej, jak  i designu. Dlatego najczęściej po okresie trzech lat w miejsce istniejących wprowadzane są nowe serie, ponieważ wciąż chcemy proponować naszym klientom coś nowego i aktualnego pod względem wzorniczym - mówi Henryk Chyłkowski.
Dopełnieniem polityki konsekwentnego rozwoju firmy Antado ma być planowana na ten rok rozbudowa fabryki, w której ma powstać nowa hala produkcyjna.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA