Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W dniach 28 – 31 marca 2006 roku na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Aqua-San 2006 – Salon Łazienek i Wellness. Do targów zostało już niecałe 5 miesięcy. Przedstawiamy informacje uzyskane od organizatora na temat formuły tych specjalistycznych targów i szczegółów dotyczących organizacji planowanej imprezy.
W czasie Salonu spotkają się w Poznaniu przedstawiciele branży z zakresu wyposażenia łazienek, armatury sanitarnej, ceramiki sanitarnej, mebli i akcesoriów łazienkowych, płytek ceramicznych oraz producenci i dystrybutorzy basenów, saun i solariów.
W założeniu organizatorów, targi Aqua-
-San mają być platformą służącą prezentacji nowoczesnych rozwiązań w projektowaniu wszelkich miejsc, których celem jest przywrócenie harmonii ciała i ducha poprzez kąpiele i zabiegi wodne zgodnie z filozofią Spa.
Najnowsze obowiązujące w branży trendy zostaną zaprezentowane w czasie różnorodnych prezentacji, konferencji, konkursów i spotkań.
Mamy nadzieję, że ciekawa ekspozycja i zróżnicowany program targów Aqua-
-San pozwoli stworzyć w Poznaniu doskonałą platformę spotkań wszystkich ludzi związanych z branżą
– mówi Józef Szyszka, dyrektor projektu Aqua-San ze strony Międzynarodowych Targów Poznańskich.   
          
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE AQUA-SAN:
– wystawa tematyczna „Łazienka” (aranżacje łazienek) zorganizowana przy współpracy ze stowarzyszeniem Klub Łazienka 2001,
– wystawa pokonkursowa – prezentacja produktów, które otrzymały tytuł „Łazienka – Wybór Roku 2006 ” przeprowadzonego przez redakcję miesięcznika „Łazienka”,
– wystawa pokonkursowa
– prezentacja efektów ogólnopolskiego konkursu „Thermae Novo 2006” skierowanego do studentów uczelni technicznych i plastycznych na projekt termy; organizatorem konkursu jest Grupa inspira MMK oraz MTP,
– wystawa specjalna „Światło w łazience” zostanie zorganizowana przy współpracy z czasopismem „Światło”,
– seminarium dotyczące wellness i spa w hotelach i sanatoriach,
– we współpracy z Polskim Zrzeszeniem Płytkarzy zostanie zorganizowana wystawa pokazująca błędy w sztuce układania płytek ceramicznych,
– we współpracy z Akademią Ekonomiczną zostaną przygotowane warsztaty marketingowe dotyczące sprzedaży, wprowadzania produktu na rynek, komunikacji interpersonalnej,
– zaprezentowane zostaną nowości rynkowe, przyznane zostaną nagrody Acanthus Aureus dla stoiska najlepiej oddającego strategię marketingową firmy.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA