Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W dniach 30 marca i 1 kwietnia br. firma Hansgrohe zorganizowała w swej siedzibie w Tarnowie Podgórnym k. Poznania dni otwarte. Odwiedzający mieli okazję zapoznania się z całkowicie nowymi aranżacjami łazienkowymi w unowocześnionej Aquademii, prezentującej m.in. najnowszy program prysznicowy Raindance oraz ekskluzywną linię Axor Citterio.

Nowa koncepcja zagospodarowania przestrzeni odpowiada podziałowi asortymentu firmy na trzy marki: Hansgrohe, Axor oraz Pharo. Podczas tworzenia nowej ekspozycji w szczególny sposób zadbano o sferę doznań zmysłowych odwiedzających ją osób. Z tego względu niezwykle ważną rolę w prezentacji produktów odgrywają takie elementy jak światło, zapach oraz muzyka. Stanowi to nawiązanie do filozofii wellness wyzwalającej pokłady pozytywnej energii dzięki dbałości o ciało i ducha.

Powstała z inicjatywy prezesa firmy Lecha Mielnika Aquademia, której celem było skupianie wokół sztuki ludzi z bardzo różnych środowisk, to nie tylko wspomniane ekspozycje łazienkowe. Do tej pory zorganizowano w niej 6 wystaw, na których pokazywano m.in. fotografie Tomasza Gudzowatego, rysunki Doroty Szukały oraz malarstwo Agnieszki Opali. Po każdej, odbywającej się raz na kwartał wystawie, firma zakupuje jedną z prac tworząc w ten sposób własną kolekcję. Według zapewnień przedstawicieli firmy Hansgrohe, w przyszłości planowane są wystawy promujące nie tylko osoby z ugruntowanym dorobkiem artystycznym, ale również studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych.

Istniejąca od półtora roku Aquademia pełni również rolę centrum szkoleniowego, w którym organizowane są prezentacje dla architektów i projektantów wnętrz oraz szkolenia dla sprzedawców i serwisantów. W ubiegłym roku Aquademię odwiedziło 1200 osób.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA