Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Armatura Kraków ocenia miniony rok jako trudny, ale przełomowy i pełen sukcesów. Wyniki, plany rozwoju przedsiębiorstwa oraz prognozy na 2006 rok zarząd spółki przedstawił na konferencji prasowej 20 grudnia ub.r. w warszawskim klubie Republica Latina.
W 2004 roku Armatura Kraków rozpoczęła restrukturyzację przedsiębiorstwa. Od tego czasu zainwestowała blisko 40 mln zł, głównie w budowę nowego zakładu produkcyjnego. Obecnie następuje proces przenoszenia produkcji.
Liczymy na to, że do końca marca 2006 roku uda nam się przenieść produkcję do nowego zakładu. Armatura Kraków rozważa też wejście na Giełdę Papierów Wartościowych, ale stanie się to nie wcześniej niż w 2007 roku. Do tego czasu spółka planuje wzrost rentowności – powiedział Konrad Hernik, prezes Armatury.
Zarząd Armatury zwrócił uwagę na to, że nigdy w długoletniej historii firmy nie została wprowadzona równolegle tak szeroka jak w 2005 r. gama nowych produktów. W opinii zarządu przedsiębiorstwo prezentuje dzisiaj wizerunek dynamicznej firmy z tradycjami, nastawionej na oferowanie atrakcyjnych produktów spełniających wysokie standardy jakości.
Na pytanie dziennikarzy o plany eksportowe Armatury prezes Konrad Hernik odpowiedział, że w 2006 r. firma przewiduje wzrost sprzedaży eksportowej. Ocenił on, że udział eksportu w sprzedaży może przekroczyć 20%. Obecnie eksport kształtuje się na poziomie około 16%. Głównymi rynkami zbytu są Rosja, Ukraina i Białoruś. Armatura sprzedaje również produkty na terenie Europy Zachodniej i Południowej, w krajach Bliskiego Wschodu, Południowej Afryki i Australii. 
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA