Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
28 lipca br. Armatura Kraków SA zwołała w Warszawie konferencję prasową. Poinformowałą na niej dziennikarzy o zmianach, które zaszły w firmie oraz przedstawiła swoje plany.
Przeprowadzona w tym roku restrukturyzacja obejmująca większość obszarów firmy, zaowocowała znacznymi oszczędnościami i ustabilizowaniem sytuacji finansowej spółki. Na ukończeniu jest budowa nowego zakładu produkcyjnego, ponadto wprowadzono strategię odmłodzenia technologii (głównie galwanizacji i polerowania wyrobów). Położono nacisk na własne projektowanie i poszukiwanie nowych wzorów, zaś regionalni kierownicy sprzedaży zostali wyposażeni w nowe samochody. Zbudowano nowy zespół zarządzający, dla którego priorytetem jest uczynienie z Armatury spółki dynamicznie się rozwijającej, reagującej na potrzeby rynku i dobrze postrzeganej przez klientów.
Odświeżeniu uległo także logo firmy, które jest dostosowane do obecnego sposobu postrzegania marki na rynku. Oprócz czytelnego podziału produktów na segmenty (pisaliśmy o tym szerzej w poprzednim wydaniu „Łazienki”) firma wprowadziła także znaki towarowe. Baterie z segmentu średnio-wyższego oznaczane będą logiem Armatury, z segmentu średniego i niskiego – KFA. Znakiem rozpoznawczym wszystkich wyrobów pozostanie biało-zielona szachownica. Zmieniono również opakowania produktów, a także materiały wspomagające – foldery, katalogi i cenniki, a nawet ekspozytory.
Wsparciem sprzedaży ma być rozpoczęta w sierpniu ogólnopolska kampania reklamowa – wyroby Armatury można zobaczyć na 550 billboardach w największych miastach Polski, reklamy pojawiają się w prasie i radiu, zaś jesienią także w Internecie.
(ASZ)
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA