Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Grespania Polska – istniejący od roku oddział hiszpańskiego producenta płytek ceramicznych – planuje rozpocząć w Polsce budowę magazynu. Budowa ma ruszyć we wrześniu br., a do końca roku ma zostać zamknięty stan surowy obiektu. Magazyn powstanie w Piotrkowie Trybunalskim przy trasie szybkiego ruchu Warszawa-Katowice. Lokalizacja ta została wybrana ze względu na rosnące znaczenie logistyczne tego rejonu oraz na sąsiedztwo polskich wytwórców płytek ceramicznych. Powierzchnia magazynu wysokiego składowania w pierwszej fazie wyniesie 3600 m2, powierzchnia biurowa 400 m2, wystawa 400 m2.
Powierzchnia wystawowa przeznaczona będzie wyłącznie dla klienta instytucjonalnego. Nie będzie z niej prowadzona sprzedaż detaliczna. Wystawa ma służyć jako miejsce prezentacji oferty dla osób związanych z branżą (projektanci, sprzedawcy, firmy budowlane itd.). W późniejszym okresie przewidywana jest rozbudowa obiektu.
Celem polskiego oddziału jest skrócenie dystansu między firmą Grespania a nabywcą – mówi Jacek Smolik, dyrektor firmy Grespania Polska, Sp. z o.o.
Stuprocentowym udziałowcem jest Grespania SA. Obecnie oprócz zarządu – w skład którego wchodzi właściciel oraz dyrektor eksportu Grespania SA – w spółce zatrudnione są cztery osoby. Docelowo planuje się zatrudnienie 12 osób. Model Grespania Polska wzorowany jest na innych spółkach córkach Grespanii SA działających obecnie we Francji, Włoszech i Holandii. 

Mówi Jacek Smolik, dyrektor firmy Grespania Polska
– Z oferowanego przez Grespania Polska serwisu zaczyna korzystać systematycznie coraz większa liczba odbiorców na terenie naszego kraju. W szczególności zainteresowane są nim firmy handlowe średnie i małe, które nie dysponują dostatecznym potencjałem magazynowym oraz logistycznym, aby sprawnie sprowadzać produkty importowane. Sprawny dostęp do produktu, szybki przepływ informacji, dostęp do wszelkich materiałów promocyjnych stanowi dla nich atut nie oferowany dotąd przez innych producentów lub dostawców wyrobów importowanych. Dzięki skróceniu dystansu z fabryką pozwala im to na budowanie lepszej własnej pozycji na konkurencyjnym rynku detalicznym.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA