Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Tegoroczne targi ISH dla firmy Bisk okazały się świetną okazją do potwierdzenia jej pozycji europejskiego lidera w branży akcesoriów łazienkowych. Dowiodła tego nie tylko niezwykle ciekawa, nowa oferta, ale również największe wśród producentów akcesoriów targowe stoisko oraz ogromne zainteresowanie produktami marki Bisk gości z niemal wszystkich zakątków świata.

Bisk w targach ISH wziął udział po raz drugi. O ile edycja 2005 była dla firmy formą wyraźnego zaakcentowania swojej obecności poprzez prezentację całości oferty, o tyle w tym roku miała ona przede wszystkim potwierdzić niesłabnącą, silną pozycję Biska jako producenta i dostawcy akcesoriów łazienkowych na rynkach europejskich oraz zaprezentować i wypromować nową markę firmy: NiceSea. Choć jak podkreśla Leszek Jamiołkowski, wiceprezes firmy, Biskowi niezmiennie zależy na docieraniu ze swoimi produktami do nowych kontrahentów i temu celowi służyć miała także tegoroczna prezentacja. Bez wątpienia Đ nowe propozycje producenta mogły bardzo pozytywnie zaskoczyć wszystkich mniej lub bardziej przekonanych do jego oferty.

NOWA MARKA NICESEA Główną nowością targów ISH spod znaku Bisk były akcesoria łazienkowe nowej marki NiceSea. 
- Myśl o utworzeniu nowej marki pojawiła się wraz z pomysłem położenia większego akcentu w strategii produktowej firmy na akcesoria dekoracyjne - mówi Leszek Jamiołkowski. - Od wielu już lat mamy doświadczenie w sprzedaży zasłon prysznicowych, dywaników oraz dekoracyjnych akcesoriów z ceramiki i drewna. Stwierdziliśmy, że teraz ten rodzaj produktów zdobywa coraz większe znacznie i uznanie klientów. Dlatego zdecydowaliśmy, że od razu zaproponujemy dużą kolekcję, która w Polsce częściowo już jest w sprzedaży. Zdecydowaliśmy się także na wyodrębnienie nowej marki i wprowadzenie nowego logo. Nie chodzi nam tu jednak o odcinanie się od dotychczasowej oferty Bisk. Działania te mają zdecydowanie charakter porządkujący naszą ofertę i podkreślenie znaczenia tej linii produktowej.
Pod marką NiceSea znaleźć zatem można: dywaniki (akrylowe i bawełniane), zasłonki prysznicowe, drążki prysznicowe, maty antypoślizgowe, zagłówki do wanny, ręczniki antypoślizgowe oraz wszelkie akcesoria wolno stojące Đ kubki, mydelniczki, pojemniki na mydło w płynie czy szczotki w.c. Znakiem rozpoznawczym akcesoriów nowej marki jest wysublimowane wzornictwo oraz wykorzystanie szlachetnych materiałów, takich jak ceramika, drewno, metal. Nie oznacza to jednak, że nowe akcesoria będą drogie.
- Marka NiceSea nie będzie oferować produktów ekskluzywnych, a produkty wyszukane pod względem estetycznym. Nigdy bowiem nie odeszliśmy od zasady przybliżania Polakom tego, co we wzornictwie akcesoriów aktualne i ciekawe utrzymując przy tym dobrą cenę tych produktów - mówi Leszek Jamiołkowski. Đ Zauważamy rosnące zaangażowanie Polaków w dekorowanie wnętrz łazienkowych, w dbałość o te najmniejsze elementy wyposażenia, jakimi są akcesoria. Dlatego proponujemy tak ciekawe rozwiązania. Przy całych kosztach urządzenia wnętrza łazienkowego, akcesoria wciąż pozostają tak naprawdę najtańszym elementem jego wyposażenia. To właśnie drobne szaleństwo w tej kwestii, które nie rzutuje na wartość całej inwestycji, może wiele odmienić w wykańczanej łazience. Może także wiele zmienić w gotowych już wnętrzach.
I właśnie tego rodzaju estetycznym zmianom w łazienkowych wnętrzach mają przede wszystkim służyć akcesoria marki NiceSea.

NOWOŚCI MARKI BISK Na stoisku firmy prezentowano także sporo nowości spod znaku marki Bisk, w których - tak jak do tej pory - dominowały akcesoria z plastiku i metalu mocowane w sposób tradycyjny, czyli do ściany. Wśród nich znalazła się kolekcja ăDecoÓ oferowana w dwóch rodzajach wykończenia - antic brass (stary mosiądz) i antic copper (stara miedź). To kolekcja metalowa utrzymana w stylistyce retro, uzupełniona elementami ceramicznymi w dwóch kolorach, dopasowanymi do rodzaju wykończenia akcesoriów.
Specjalnie na targi ISH przygotowano także metalową kolekcję Nord. Jej forma nawiązuje do wzornictwa opartego na kwadracie, jednak geometryczne kształty łagodzone są tu elementami obłymi. To kolekcja, która ma trafić w gusta tych, którzy urządzają nowoczesne łazienki - nie tylko ze względu na jej formę, ale także wykończenie powierzchni (stal drapana). Cechą charakterystyczną nowej serii jest bogaty asortyment oraz dostępność mocowania w systemie Bisk Fest, niewymagającym wiercenia otworów w ścianie. Na polskim rynku kolekcja Nord dostępna będzie za pół roku.
Ostatnią z produktowych nowości Bisk były prototypy zestawów prysznicowych.
- Na rynku nie ma zestawów prysznicowych, które estetycznie i wzorniczo pasowałyby do naszych kolekcji akcesoriów. Postanowiliśmy sami takie stworzyć i zaproponować je naszym klientom - dodaje Leszek Jamiołkowski.
Swoją premierę na targach miał także znany już na polskim rynku system bezinwazyjnego mocowania Bisk Fest oparty na odpornych na duży nacisk i wysoką temperaturę mastykach. Umożliwia on pewne zamocowanie akcesoriów do ściany bez konieczności wiercenia, a także ewentualny demontaż.

ROSNĄCE ZAINTERESOWANIE Tegoroczne targi ISH niewątpliwie dały firmie Bisk okazję do zrealizowania celów z nimi związanych - m.in. zaprezentowania oferty tym, którzy jeszcze jej nie znają oraz pozyskania nowych kontrahentów. Pod tym względem frankfurckie spotkanie było dla Bisk niezwykle udane.
- Targi ISH jako cała impreza nie są większe od poprzednich, ale my zauważamy zdecydowanie większe zainteresowanie naszą ofertą Đ mówi Leszek Jamiołkowski. Đ Między innymi właśnie dlatego ISH to impreza wpisana na stałe do naszego kalendarza targów. Wiele naszych klientów wie, że tutaj może się z nami spotkać, porozmawiać. Pomysł wystawiania się tutaj oceniam jako  dobre przedsięwzięcie.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA