Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Firma Bisk, mając ugruntowaną pozycję lidera w produkcji akcesoriów łazienkowych w Polsce, już od lat umacnia swą pozycję także na rynkach zagranicznych. Jej udział w tegorocznych targach ISH 2005 we Frankfurcie był postawieniem kropki nad i w budowaniu strategii eksportowej firmy.

Obecnie Bisk eksportuje swoje wyroby do blisko 25 krajów na całym świecie. Dział eksportu nie poprzestaje jednak na tym wyniku i intensywnie pracuje nad powiększeniem rynków sprzedaży. Najlepszym i miarodajnym dowodem sukcesu przedsiębiorstwa jest stale rosnąca sprzedaż akcesoriów i kolejne inwestycje w rozwój firmy, nowe produkty i rozbudowę infrastruktury.

- Odnotowujemy kolejne wzrosty eksportu na rynkach europejskich i nie tylko. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na nasze produkty zmuszeni jesteśmy podejmować kolejne inwestycje w rozwój firmy i zwiększanie wydajności. Dlatego też rozpoczęliśmy przygotowania do rozbudowy hal produkcyjnych i powierzchni magazynowych, pracujemy też nad nowymi produktami - mówi Leszek Jamiołkowski, wiceprezes firmy Bisk.

Rozwój eksportu w Europie i na świecie to jeden z priorytetów obecnej strategii działalności firmy. Jej znacznego zaangażowania w sprzedaż zagraniczną dowodzą nie tylko coraz lepsze wyniki sprzedaży, ale też obecność na większości prestiżowych imprez targowych na świecie. Stąd też udział w targach ISH we Frankfurcie, największej imprezie branży sanitarnej w Europie, był niejako konsekwencją działań w eksportowej strategii firmy.

- Przez wiele lat wystawialiśmy się na targach Practical World w Kolonii. Jednak powoli zaczęły one tracić prestiż, dlatego też zrezygnowaliśmy z wystawiania się na nich. Teraz wpisujemy na stałe do naszego kalendarza targowego obecność na targach ISH we Frankfurcie. Targi te mają dużo większą renomę i zapewne są największą imprezą tej branży w Europie - mówi Leszek Jamiołkowski.

Obecność firmy Bisk na targach we Frankfurcie to nie tylko budowanie prestiżu marki. Ma to też bezpośredni związek z polityką sprzedaży firmy, która polega na bezpośrednim kontaktowaniu się ze swoimi dystrybutorami. Dlatego też do Frankfurtu, na prezentację nowych produktów i rozmowy, firma zaprosiła przedstawicieli wszystkich swoich dystrybutorów zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

Biorąc pod uwagę konkurencyjność oferty akcesoriów prezentowanych przez Bisk, a także otwartość i możliwości eksportowe firmy można stwierdzić, iż była to efektowna prezentacja.

STRATEGIA DEBIUTU. Firma Bisk prezentowała swą ofertę na targach ISH we Franfurcie po raz pierwszy. Chcąc w sposób szczególny zaakcentować swoją obecność zaprezentowała całą swoją ofertę akcesoriów. Na przejrzyście zaprojektowanym stoisku (powierzchnia 100 m2) można było obejrzeć ponad 20 serii różnorodnych akcesoriów marki Bisk.

- Mimo naszej wieloletniej obecności na rynkach europejskich są jeszcze klienci, którzy nie uświadamiają sobie wielkości naszej firmy i jej oferty. Dlatego też zależało nam na pokazaniu jej w całości. Jesteśmy dumni z tego, że jest to jedna z największych i najbardziej różnorodnych ofert w Europie. Według naszej wiedzy jesteśmy prawdopodobnie największą firmą w Europie jeśli chodzi o ilość sprzedawanych akcesoriów na sztuki - mówi Leszek Jamiołkowski.

TRZY PREMIERY. Specjalne i w pełni zasłużone miejsce wśród szerokiej oferty firmy Bisk zajęły trzy premierowe kolekcje akcesoriów łazienkowych: wykonana z plastiku Athena oraz dwie kolekcje metalowe - Vektor i Image.

Athena to znana już na naszym rynku kolekcja plastikowych akcesoriów, która we Frankfurcie miała swoją

europejską i targową premierę. Przy jej produkcji wykorzystywana jest unikalna technologia wtrysku tworzywa z gazem. Polega ona na wprowadzeniu pod wysokim ciśnieniem azotu do wnętrza niewystudzonego jeszcze detalu w trakcie formowania go w formie wtryskowej. Umożliwia to dokładne wypełnienie formy przez tworzywo i wykonanie detalu o wysokiej jakości.

Kolekcja ta prócz oryginalnej technologii wykonania odznacza się też dużymi walorami estetycznymi. Produktem tym Bisk stworzył nową jakość w plastikowych akcesoriach.

Innymi ważnymi premierami w ofercie Bisk, dowodzącymi rozwoju firmy, były kolekcje Vektor i Image. Ich cechą szczególną jest fakt, iż są to pierwsze w historii firmy serie w całości wykonane z mosiądzu. Są to kolekcje, w których szczególny nacisk położono na design. Już po pierwszych prezentacjach zebrały one pochlebne recenzje nie tylko wśród zwiedzających, ale też fachowców z branży.

- Wszyscy jednogłośnie stwierdzają, że jest to nowe podejście do wzornictwa, coś czego do tej pory nie było. Są to kolekcje, którymi zaznaczamy swoją obecność w wyższym segmencie akcesoriów łazienkowych - mówi Leszek Jamiołkowski.

Aby jeszcze bardziej podkreślić swą obecność w wyższej półce firma zainwestowała także w estetyczne opakowania nowych kolekcji - tzw. \"window box\", które podkreślają wzorniczy charakter produktu. Obie kolekcje są dostępne w sprzedaży w naszym kraju już od stycznia br. w wersji chromowanej połyskowej. Na targach można też było zobaczyć inne wersje kolorystyczne - drapany nikiel, satynę chromowaną. Spotkały się one ze znacznym zainteresowaniem odwiedzających stoisko Bisk, dlatego niewykluczone, że wkrótce będą one dostępne w sprzedaży.

EFEKTYWNY DEBIUT. Debiut firmy Bisk na frankfurckich targach należy uznać za udany. Poprzez swoją prezentację firma dowiodła szerokich możliwości i dobrej jakości w zakresie projektowania i wykonawstwa akcesoriów łazienkowych. Pokazała się też od nowej strony - nie tylko jako producent odnotowujący coraz większe sukcesy jeżeli chodzi o sprzedaż w Europie i na świecie, ale także jako marka wyznaczająca nowe podejście do wzornictwa galanterii łazienkowej. Firma zaskoczyła świeżym wzornictwem i nowatorską technologią. Czym jeszcze może zaskoczyć producent? Odpowiedzi można się spodziewać już wkrótce, bo jeszcze w tym roku na rynku pokażą się kolejne nowości Bisk.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA