Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Prezentacja firmy Bisk

REKLAMA

Targi Aqua-San stały się forum prezentacji kolejnych już w tym roku nowości producenta akcesoriów łazienkowych – firmy Bisk z Piaseczna pod Warszawą. Po raz kolejny Bisk udowodnił, że nie brakuje mu pomysłów, a także odwagi do ich  realizacji.
WŚRÓD PRODUKTÓW z tworzyw sztucznych Bisk na Aqua-Sanie zaprezentował prototyp nowej kolekcji „Meander”. Jest to kolekcja akcesoriów plastikowych wolno stojących, wykonana w technologii wtrysku. Cechą wyróżniającą „Meander” są charakterystyczne ostre krawędzie oraz grube ścianki, dające efekt solidności. Połączenie matowego tworzywa i reliefu w kształcie meandra daje natomiast wrażenie, że kolekcja wykonana została nie z tworzywa, ale z ceramiki.
– I o uzyskanie takiego efektu właśnie nam chodziło – mówi Leszek Jamiołkowski, wiceprezes firmy Bisk. – „Meander” to nasz sposób na wypełnienie niszy pomiędzy akcesoriami plastikowymi i ceramiką. Oczywiście jedne i drugie mają swoje ustalone miejsce na rynku i nie próbujemy żadnej z tych grup produktów atakować. Mamy nadzieję, że „Meander” będzie odbierany jako coś pośredniego, czego do tej pory na rynku jeszcze nie było.
Kolekcję „Meander” będzie tworzyć docelowo około 10 elementów. W jej skład będą wchodziły wszystkie typowe akcesoria do postawienia, m.in. mydelniczka, dystrybutor do mydła w płynie, kubeczek, kubeczek z uchwytem na szczoteczki. Dostępne będą tutaj także uchwyt na papier toaletowy, szczotka zamykana do w.c. oraz mały kubełek łazienkowy. Dodatkowo nowością i wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów jest fakt, że wszystkie elementy kolekcji „Meander” mające styczność z ciałem człowieka będą wykonane z tworzywa o właściwościach antybakteryjnych. Gwarantuje to dodana do tworzywa substancja na bazie srebra, które nie dopuszcza do osadzania się i rozwoju na powierzchni akcesoriów bakterii i grzybów. Kolekcja „Meander” dostępna będzie na rynku od czerwca 2006 r.
Kolejną nowością Biska z zakresu wyrobów z tworzyw sztucznych zaprezentowaną na targach Aqua-
-San była deska sedesowa. To, co ją wyróżnia to jakość, solidność, a także waga – jest ona bowiem stosunkowo ciężka, waży 1,20 kg, czyli mniej więcej tyle, co deski wykonane z duroplastu.
– Staraliśmy się, aby nasza nowa deska była uniwersalna i kolorem dobrana do najpopularniejszej ceramiki. Wyposażyliśmy ją w system easy clean – łatwego demontażu do mycia, a także dodatek antybakteryjny. Ponadto deska została zaprojektowana tak, że pomimo swojej dużej masy może występować w wersji foto, czyli w tej, w której proponujemy nasze lżejsze deski. Będzie to pierwsza na rynku europejskim deska tej kategorii cenowej, tej kategorii wagowej, dekorowana realną fotografią – mówi Leszek Jamiołkowski.

KOLEKCJE METALOWE. Kilka nowości prezentowano także wśród akcesoriów metalowych. Znalazły się tutaj m.in. prototypy nowej kolekcji „Deco” inspirowanej stylistyką antyku. To odpowiedź na wciąż rosnące (także na polskim rynku) zainteresowanie tego rodzaju łazienkami. Tradycyjne, ale dość neutralne kształty dostępne będą w dwóch rodzajach wykończenia: stara miedź i stary mosiądz.
Z kolei w przypadku znanych już kolekcji metalowych „Virginia” i „Ontario” zaprezentowano nowy sposób montażu – tzw. mocowanie bezinwazyjne, nie wymagające wykonywania wierceń przy montażu. Poszczególne akcesoria mocowane są przy użyciu specjalnie przeznaczonego do tego celu kleju. Jednak każdy komplet akcesoriów przeznaczony do mocowania bezinwazyjnego, wyposażony będzie również w zestaw do montażu tradycyjnego – daje to klientom możliwość wyboru, czy zmiany decyzji co do rodzaju montażu.
– Zastosowany przez nas do montażu bezinwazyjnego mastyk wytrzymuje zarówno bardzo duży nacisk, jak i wysoką temperaturę – zdecydowanie wyższą niż może naturalnie wystąpić w jakimkolwiek pomieszczeniu domowym – mówi Leszek Jamiołkowski. – Walorem mocowania bezinwazyjnego jest to, że nie tylko umożliwia zamocowanie akcesoriów bez wierceń, ale również bezśladowy demontaż. W tym celu wystarczy mocno podgrzać demontowany element (np. przy użyciu mocnej suszarki do włosów). Po silnym ogrzaniu elementu podważa się go szpachlą, a nadmiar kleju usuwa się. Mocowanie bezinwazyjne sprawdza się na wszystkich twardych powierzchniach, nie można go stosować jedynie do ścian malowanych. Nadaje się również do gładkich powierzchni drewnianych.
Kolekcje wyposażone w system mocowania bezinwazyjnego dostępne będą na rynku już za 2-3 miesiące.
Kolejna nowość Biska to także kolejny sposób bezinwazyjnego mocowania – tym razem na specjalny rodzaj przyssawek. Tak właśnie zamocować można produkowane przez Bisk elementy zestawu prysznicowego „Dino”. W jego skład wchodzi poręcz pionowa w dwóch rozmiarach oraz uchwyt, które dzięki własnej przyssawce zamontować można na każdej gładkiej powierzchni.

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ. Na tym jednak nie koniec jeżeli chodzi o prace nad poszerzaniem oferty Biska. Jeszcze w tym roku pojawią się nowe produkty także wśród tzw. akcesoriów towarzyszących. Będą to nowe kolekcje zasłonek oraz nowe kolekcje dywaników łazienkowych.
Jak mówi Leszek Jamiołkowski, rok 2005 był dla Biska rokiem wyjątkowym. Był to bowiem czas nie tylko ogromnego wzrostu sprzedaży w kraju, ale także za granicą.
– Udało nam się zdobyć nowe rynki, a 2005 rok zakończyliśmy rzeczywiście dumni z naszych osiągnięć. Wkroczyliśmy bardzo mocno na rynek hiszpański, portugalski, szwajcarski, włoski, norweski i szwedzki. W tej chwili przygotowujemy się do ekspansji na Wyspy Brytyjskie, a za 3 tygodnie będziemy brać udział w tragach w Chicago – przygotowujemy również strukturę niezbędną do zaistnienia na rynku amerykańskim – mówi Leszek Jamiołkowski.
O sukcesie niech świadczą liczby – rok 2005 zakończył się 50% wzrostem eksportu, a w tym roku już odnotowano kolejny 30% wzrost.
– W tej chwili nasze produkty sprzedają się w 26 krajach Europy. W związku z tym nasze moce produkcyjne wciąż się zwiększają. Od dwóch lat sukcesywnie wymieniamy park maszynowy, a nowe, nowoczesne wtryskarki zwiększają nasze moce produkcyjne. Ambicją firmy Bisk jest pokazanie naszym klientom, że metal i plastik to tworzywo opanowane przez nas do tego stopnia,  iż cały czas jesteśmy w stanie proponować nowości w tej materii – nie tylko nowości wzornicze, ale także nowości od strony technologicznej – podkreśla Leszek Jamiołkowski. <


Bisk S.A. < ul. Julianowska 54/56 < 05-500 Piaseczno < tel. (022) 715 00 00 < fax (022) 750 36 20 < www.bisk.pl < bisk@bisk.pl

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA