Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najlepsze źródło informacji o produktach, promocjach, szkoleniach

REKLAMA
Barbara Sobierajewicz, kierownik działu promocji w firmie Hydrosolar

Stworzenie biuletynu, który wydajemy już od 9 lat było moim pomysłem. Samodzielnie złożyliśmy makietę naszego pisma, obecnie, podobnie jak kilka lat temu we własnym zakresie realizujemy również jego skład. Hydrosolar ponosi całość kosztów związanych z procesem wydawniczym oraz wysyłką gazety. Jedną z większych zmian w zakresie wydawania biuletynu była zmiana częstotliwości jego ukazywania się; pierwotnie był on miesięcznikiem, obecnie zaś ukazuje się co kwartał, według potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Po 3 latach wydawania pisma wystosowaliśmy do jego czytelników ankietę, w której zapytaliśmy ich o to, w jaki sposób jest ono przez nich odbierane. Wyniki ankiety bardzo nas usatysfakcjonowały – biuletyn okazał się potrzebny oraz oczekiwany przez jego docelowych adresatów. Okazało się m.in., że oczekują oni informacji o nowych produktach oferowanych przez naszą firmę, o naszych akcjach promocyjnych, szkoleniach, ale również artykułów przybliżających sylwetki osób, obsługujących ich, zatrudnionych w poszczególnych działach, danych regionów Grupy Hydrosolar. W obecnym czasie podobny zakres informacji obejmuje nasze pismo. Mimo spowolnienia w gospodarce nie przewidujemy zmniejszenia nakładu biuletynu, bądź też częstotliwości jego wydawania. Pozostaje on doskonałym środkiem, za którego pomocą można bezpośrednio dotrzeć do odbiorców. Z działalnością promocyjną i reklamową jest tak, że nigdy do końca nie da się przewidzieć jej rzeczywistego wpływu w przyszłości, niemniej jednak warto promować rozwiązania, które umacniają pozycję firmy na rynku.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA