Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ostatniego dnia marca br. otwarto w Warszawie przy Al. Jerozolimskich nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe Blue City. Nowoczesne m.in. z tego powodu, że oprócz produktów, które zwykle można znaleźć w takich właśnie obiektach (odzież, AGD i RTV), znajduje się tu rozbudowana oferta produktów wyposażenia wnętrz, w tym także wyposażenia łazienki.

Na poziomie drugim obiektu - zajmującym ok. 4700 m2 - znajduje się Centrum Home City, gdzie w ok. 30 sklepach można kupić m.in. meble, tkaniny, bibeloty i wyposażenie łazienek. Znamienne jest to, że w większości są to produkty z tzw. wysokiej półki. Swoje salony w Blue City mają m.in. firma Herbeć (oferująca produkty marki Jacuzzi), Kalmar (bogata oferta grzejników polskich i zagranicznych producentów, m.in. Instal-Projekt, Sprinz, Jaga, Kermi i in.), Armo (meble łazienkowe i kuchenne własnej produkcji), Prajs (produkty marki Roca, Kohler, Keramag i in.) oraz DŽcocŽram (płytki ceramiczne, armatura i ceramika sanitarna).

DŽcocŽram jest pierwszym w Polsce salonem grupy Saint-Gobain. Znaleźć tu można m.in. płytki ceramiczne Versace Ceramic Design firmy Gardenia Orchidea, płytki Villeroy&Boch (m.in. kolekcję Kenzo Kimono oraz serię Creative New System) oraz produkty marki Ragno (seria Patagonia, Unitech System). Ofertę DŽcocŽramu uzupełnia aramatura Dornbrachtu i Hansgrohe, ceramika Duravitu i Logo oraz kabiny z serii Creation Designer Jette Joop marki Hźppe i in.

Jak w takim miejscu jak centrum handlowo-rozrywkowe sprzedają się produkty wyposażenia łazienki?

- Sporo osób jest zdziwionych obecnością tu produktów wyposażenia łazienki, ale ogólnie idea ta podoba się. Na pewno też jest to kwestia lepszej informacji i reklamy tego miejsca. Jeśli chodzi o sprzedaż to możemy powiedzieć, że kwiecień był dobrym miesiącem - ocenia Marcin Zawadka, handlowiec w salonie DŽcocŽram.

Centrum Blue City zostało zaprojektowane przy współpracy APA Wojciechowski Sp. z o.o. Na pięciu piętrach obiektu znajduje się m.in. galeria handlowa złożona z około 200 sklepów, restauracji, kawiarni itp., centrum medyczne, centrum rozrywki Magic City oraz część biurowo-hotelowa, która ma być oddana do użytku w późniejszym terminie. Odwiedzający Blue City mają do dyspozycji parking na ponad 3 tys. aut.

Do dekoracji fontanny w Blue City użyto dwa miliony płytek mozaiki firmy Bisazza.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA