Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Artweger we współpracy z firmami handlowymi tworzy własne centra wellness. Przy salonach łazienkowych na terenie całej Polski kontrahenci firmy Artweger otwierają dodatkowe powierzchnie oddzielone od standardowej ekspozycji, gdzie znajdują się podłączone do sieci kabiny masażowo-parowe lub wanny z hydromasażem marki Artweger. Pomieszczeniom tym towarzyszy również przebieralnia.

Jak dotąd część ekspozycji z możliwością wypróbowania produktów otworzyły firmy Landom z Elbląga i Gres z Łodzi. Kolejne centrum wellness planowane jest we Wrocławiu.

- Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy może się przekonać \"na własnej skórze\" jak działa np. kabina parowa, jak czuje się osoba po kąpieli w takiej kabinie itp. Poza tym, co równie istotne, korzystające z centrum osoby widzą jak zachowuje się dany produkt w użytkowaniu, czy jest szczelny, wygodny itp. Taka możliwość znacznie ułatwia i przyspiesza proces podejmowania decyzji zakupowych - mówi Maciej Jaworski, dyrektor handlowy Artweger Sp. z o.o.

Jego zdaniem centra wellness to również korzyść dla sprzedawców i architektów. Tym pierwszym łatwiej jest pokazać klientom działanie i możliwości konkretnych urządzeń, dekoratorzy wnętrz mogą zaś zobaczyć na żywo produkty, które chcą umieścić w projektowanych wnętrzach.

 

NOWY KIEROWNIK REGIONU POŁUDNIOWEGO

Od połowy kwietnia firma Artweger ma też nowego kierownika regionu południowego. Został nim Piotr Poliszczuk (32 lata). Wcześniej pracował on m.in. na stanowisku kierownika salonu z wyposażeniem łazienek Syriusz, a ostatnio był zastępcą kierownika kieleckiego oddziału firmy Excellent SA. Nowy kierownik regionu południowego będzie obsługiwał partnerów handlowych, architektów i inwestorów w woj. lubelskim, świętokrzyskim, małopolskim, opolskim i dolnośląskim oraz dodatkowo w Radomiu, Piotrkowie Trybunalskim, Kaliszu, Lesznie i Zielonej Górze.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA