Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Ceramika Paradyż została nagrodzona prestiżowym tytułem „Złote Godło Laur Konsumenta 2010”. Wyróżnienie świadczy o zaufaniu i pozytywnej opinii najważniejszego odbiorcy produktów firmy, czyli konsumenta finalnego.
„Laur Konsumenta i Klienta” to największy program konsumencki w Polsce. Jego znaczenia nie da się przecenić z powodu wyjątkowego jury. W projekcie „Laur Konsumenta i Klienta” to konsumenci decydują o przyznaniu nagrody, typując najbardziej cenione przez nich produkty i marki. Tytuł Laur Konsumenta jest potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o najlepszych krajowych produktach. To właśnie dzięki ich opiniom Ceramika Paradyż została nagrodzona Laurem Konsumenta już po raz drugi z rzędu.
Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone dwufazowo. Pierwszy etap polegał na ogólnopolskim badaniu ankietowym, natomiast drugi na głosowaniu czytelników dziennika „Rzeczpospolita”.
- Dokładamy wszelkich starań, aby produkty marki Paradyż odznaczały się wysoką jakością, doskonałym wzornictwem i jak najlepiej odpowiadały na potrzeby naszych klientów. Tym bardziej jest nam miło, że konsumenci obdarzyli nas zaufaniem i pozytywnie ocenili wysiłek wielu osób w budowanie kolekcji płytek ceramicznych, dzięki którym każde wnętrze nabierze pięknego wyglądu  – komentuje Łukasz Kardas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA