Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Już po raz siódmy na bolońskich targach Cersaie swoje najnowsze produkty zaprezentowała Grupa Paradyż. Nowocześnie zaprojektowana ekspozycja oraz odważne wzorniczo nowe kolekcje sprawiły, że stoisko Paradyża było licznie odwiedzane przez wszystkie dni targów - zarówno przez polskich partnerów handlowych firmy, jak i włoskich gości.

W tym roku największa światowa impreza branży ceramicznej - bolońskie targi Cersaie - obchodziła jubileusz 25-lecia. 
- Dla Grupy Paradyż jest to siódmy z rzędu udział w tym niezwykle prestiżowym spotkaniu, na którym reprezentujemy polski rynek płytek ceramicznych w towarzystwie największych producentów na świecie. Cersaie to przede wszystkim przywilej oraz znakomita okazja do pokazania naszych pomysłów wzorniczych na 2008 rok. Przez te wszystkie lata udało nam się stworzyć spójny, rozpoznawalny styl produktów ze znakiem Paradyża. Cieszą nas entuzjastyczne reakcje naszych zagranicznych partnerów handlowych, jak również pozytywny odbiór wymagającej włoskiej publiczności. To dla nas ogromna satysfakcja, jak również dowód na to, że konsekwencja w tworzeniu wysokiej jakości produktów - zarówno w odniesieniu do procesów produkcyjnych, jak i wzornictwa, to najlepsza droga do kreowania dobrej marki o rosnącej wartości rynkowej - komentuje Łukasz Kardas, kierownik działu marketingu Ceramiki Paradyż. - W tym roku pokazaliśmy zupełnie inne w charakterze stoisko targowe - jest to m.in. nowa aranżacja przestrzeni i sposób ekspozycji produktów, ciekawe rozwiązania w zakresie kolorystyki oraz niepowtarzalne elementy dekoracyjne, które stanowiły czarno-białe nadruki zdjęć zaprezentowane na płytkach ceramicznych.
Tegoroczna obecność Grupy Paradyż na Cersaie przebiegła pod znakiem prezentacji kilku starannie wyselekcjonowanych wzorów, wśród których najważniejsze nowości stanowiły rektyfikowane kolekcje w największym formacie 97,7x32,5 cm:
\"Sensual/Art\" - nowoczesna propozycja, której dominującą cechą jest kolor i błyszcząca powierzchnia płytki. Jest to kolekcja modularna. Delikatna, linearna grafika płytek występuje w dwóch zestawach kolorystycznych: Rosa/Coral Tonal/Coral i Azul/Blue Tonal/Blue oraz towarzyszącej tonacji Beige (zestaw 14 elementów w każdej z dwóch kolorystyk). Zaaranżowaną na większej powierzchni kompozycję budują relacje tonalne pomiędzy płytkami jasnymi i ciemnymi z akcentem szklanych kulek na trójwymiarowej mozaice. Atutem kolekcji są różne propozycje dekoracji, które nadają wnętrzom indywidualny styl. Szklane tła i dekoracje murano skłaniają się w stronę minimalizmu. W zestawieniu z dekoracjami folkowymi (Paski) cała kolekcja nabiera indywidualnego charakteru. Subtelne kolorystycznie elementy z nadrukiem haftu uzupełniają nowoczesną, neutralną grafikę płytki tradycyjnymi motywami ludowymi - to zestawienie dla wyrafinowanych gustów. W połączeniu z dekoracjami ciętymi charakter kolekcji skłania się w stronę kompozycji kubizującej. Znakomita propozycja do łazienek, salonów kąpielowych.
\"Amanda/Alex\" - kolekcja inspirowana motywami roślinnymi na tapetach. Elementy kolekcji pozwalają na tworzenie graficznych i kolorystycznych kompozycji przypominających dawne sposoby dekorowania ścian. Neutralne satynowe tło płytek bazowych kontrastuje z błyszczącymi, kwiecistymi wzorami na insertach. Propozycja w kolorystyce Bianco/Beige/Ochra/Brown oraz Grys/Grafit.
- \"Miracle\" - zapowiedź kolekcji nawiązującej do modnego wzornictwa barokowego. Najważniejszym jej elementem jest kolor błyszczącej płytki: intensywny fiolet oraz ciemna zieleń zestawione z neutralnym beżem i prostymi w charakterze dekoracjami.
Grupa Paradyż jako jedyny producent w Polsce i nieliczny w Europie oferuje swoim klientom rektyfikowane kolekcje w tym największym formacie. Podłoga stoiska została wyłożona nową samodzielną kolekcją podłogową inspirowaną powierzchnią stali - \"Iridium\". Jest to propozycja dedykowana wnętrzom utrzymanym w minimalistycznym, industrialnym stylu.
Targi Cersaie co roku odwiedza blisko 100 tys. gości z całego świata - producentów, dostawców surowców oraz dystrybutorów, którzy w Bolonii obserwują nowe trendy i tendencje rynkowe na nadchodzący sezon. Zainteresowanie publiczności targowej ekspozycją Grupy Paradyż potwierdza światowy poziom estetyczny, użytkowy i techniczny naszych produktów. Dobra opinia o kolekcjach zarówno w Polsce, jak i zagranicą bezpośrednio przekłada się na wyniki współpracy z naszymi dystrybutorami oraz na uznanie klientów. Jest także sygnałem realizacji właściwego kierunku rozwoju oferty produktowej - mówi Piotr Tokarski, dyrektor generalny ds. handlu spółek Grupy Paradyż.
Przed nami kolejne wyzwania i ambitne plany. Jestem przekonany, że dzięki propozycjom wzornictwa na najwyższym światowym poziomie, doskonałej jakości produktów oraz doświadczonej kadrze sprostamy trudnym warunkom konkurencji, a produkty ze znakiem Grupy Paradyż na stałe wpiszą się w gusta coraz szerszego grona klientów na różnych szerokościach geograficznych - podsumowuje Łukasz Kardas. <

GRUPA PARADYŻ
Grupa Paradyż to polskie przedsiębiorstwo obejmujące firmy Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość produktów oraz wzornictwo to podstawa jej dynamicznego rozwoju, którego efektem jest znaczący udział w polskim rynku płytek ceramicznych oraz eksport na poziomie 40% do ponad 29 krajów świata. Klientami Grupy Paradyż są osoby, które cenią sobie piękno i elegancję, podążając za światowymi trendami mody w zakresie możliwości aranżacji wnętrz. Szeroka oferta Grupy Paradyż to płytki ceramiczne, które czynią ludzką przestrzeń przyjazną, funkcjonalną i piękną. Produkty Grupy - od mozaiki poprzez dekoracje ceramiczne do ceramiki wielkiego formatu - znajdują zastosowanie zarówno w mieszkalnictwie indywidualnym, budownictwie przemysłowym, jak i w prestiżowych inwestycjach, trafiając w gusta coraz szerszego grona klientów na całym świecie. Nieprzerwanie od 2001 r. Grupa Paradyż bierze udział w bolońskich targach Cersaie - jest do efekt uznania dla jej oferty rynkowej ze strony najbardziej prestiżowego włoskiego stowarzyszenia Assopiastrelle, które decyduje o kształcie tej najbardziej znanej imprezy branży ceramicznej.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA