Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Pod koniec maja, trzydziestu młodych, kreatywnych i pełnych pasji łodzian zostało laureatami Programu „Łódź 30 under 30”. Kim są nagodzeni? To osoby, które nie ukończyły 30 lat a już aktywnie angażują się w działania związane z miastem. Pochodzą z różnych środowisk – łódzkich uczelni, biznesu i organizacji społecznych. Co ich łączy? Energia i potencjał, aby wypracować wizjonerskie rozwiązania dla Łodzi, które będą miały wpływ na rozwój miasta. 
- Łódź to miejsce inspirujące, pełne ciekawych osobowości i idei. Projekt „30 under 30" wpisuje się w kreowanie nowej marki miasta poprzez aktywizację i rozwój różnych środowisk. Ceramika Paradyż chętnie promuje takie inicjatywy i wspiera ludzi młodych, odpowiedzialnych, którzy dzięki swoim nieprzeciętnym postawom społecznym mogą mieć wpływ na życie innych ludzi – mówi Iwona Filipczak, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Inspiracją i wzorcem do stworzenia łódzkiego programu jest realizowana w UE kampania „Europe 40 under 40", zrzeszająca przedstawicieli środowisk kreatywnych z wielu krajów. Lokalny projekt przygotowany został przez Łódzką Federację Organizacji Pozarządowych i uzyskał patronat prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz partnera w firmie Ceramika Paradyż. Laureaci wezmą udział w sesjach kreatywnych, spotkaniach oraz warsztatach, w których efekcie ma powstać „Strategia Under 30” z konkretnymi rozwiązaniami dla miasta wraz z możliwością realizacji wybranych pomysłów.
Fot. Michał Chojnacki

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA