Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Cevisama to nie tylko targi produktów związanych z przemysłem ceramicznym, skupiające różne środowiska z branży budowlanej. Podczas targów odbyły się też imprezy towarzyszące, seminaria, panele dyskusyjne i tematyczne, dotyczące nowych rozwiązań wzorniczych i technologii stosowanych w płytkarstwie.
Podczas Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych oraz Wyposażenia Łazienek i Kuchni Cevisama, które odbyły się 5-9 lutego br., swoje wyroby zaprezentowało ok. 1500 wystawców z 42 krajów. Najliczniejsza grupa pochodziła z Hiszpanii. Przestrzeń targowa wyniosła ponad 84 tys. m2. Na targach oprócz wytwórców płytek ceramicznych i wyposażenia łazienkowego, swoją ofertę zaprezentowali producenci maszyn do wytwarzania płytek, obróbki okładzin oraz chemii budowlanej i narzędzi do cięcia. Własne wyroby mogli też pokazać wytwórcy cegieł i płytek dachowych oraz firmy produkujące pigmenty do barwienia płytek, a także wydobywające surowce, z których wykonywane są okładziny ceramiczne, itd. Jednym słowem formuła targów była zdominowana przez prezentacje nowych trendów i technologii w projektowaniu, wytwarzaniu i wykorzystywaniu płytki ceramicznej nie tylko w aranżacji wnętrz, ale też w szeroko pojętej architekturze miejskiej.
Formuła Cevisamy została urozmaicona o nowe imprezy, odbywające się pod wspólnym hasłem Cevisama Indi. Nowość stanowiła wystawa Blue Space prezentująca nowe nurty designerskie w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Adresowana była przede wszystkim do architektów, dekoratorów wnętrz oraz projektantów nowych kolekcji płytek i sprzętu łazienkowego. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też towarzyszące tym targom Trans/Hitos - pokazy najnowszych trendów w projektowaniu i wzornictwie płytek oraz wyposażeniu łazienki. Odwiedzający targi mogli też uczestniczyć w panelach dyskusyjnych i seminariach projektowych i architektonicznych, jak i praktycznych prezentacjach najnowszych technik klejenia okładzin, itd.
Na targach Cevisama, jako jedyny polski producent płytek ceramicznych, swoją ofertę zaprezentowała Grupa Kapitałowa Polcolorit. Podczas 5 dni trwania imprezy, producent prezentował nowości marek Ceramika Polcolorit i Ceramika Marconi, które są już dostępne w ofercie firmy. 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA