Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sławomir Maciejewski, prezes zarządu Grupy SBS - o roli Internetu w sprzedaży wyposażenia łazienek

REKLAMA
Moim zdaniem rozwój Internetu i taniej, sprawnej logistyki spowoduje spore zmiany na rynku. Nie może być tak, żeby ten sam towar dostępny był w sklepach internetowych, które nie ponoszą kosztów ekspozycji i doradztwa. Sklepy internetowe to pewnego rodzaju udoskonalone markety oferujące wygodny parking – własny fotel oraz długie godziny otwarcia – czynne zawsze i całą dobę. Przez kilka lat będą stanowić silną konkurencję dla tradycyjnych sklepów. Później nastąpi zróżnicowanie oferowanego asortymentu. Będą producenci oferujący swoje towary w marketach i sklepach internetowych oraz marki dostępne wyłącznie w wyspecjalizowanej sieci sprzedaży, przeznaczone dla profesjonalistów lub wymagających klientów. Skala obecnych zakupów przez Internet jest raczej mała, ale będzie szybko rosła. Grupa SBS będzie raczej eliminować z oferty te towary, które przez swą dostępność w Internecie lub marketach psują nam biznes. Promować zaś będziemy produkty wymagające doradztwa, fachowej obsługi i ładnej ekspozycji. Docelowo to raczej markety powinny martwić się rozwojem tanich sklepów internetowych.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA