Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
25 września w Centrum Prasowym PAP w Warszawie, przedstawiony został raport z badań etnograficznych Mystery Toilet – Toaleta2012. Są to pionierskie badania dotyczące standardu ogólnodostępnych toalet w Polsce, przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie firmy CWS-boco w czterech miastach mających gościć EURO 2012: Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Badania są częścią kampanii Toaleta2012. Ma ona zwrócić uwagę opinii publicznej na standard ogólnodostępnych toalet w kontekście ich wpływu na wizerunek Polski i Polaków w oczach zagranicznych gości oraz przygotowań do EURO 2012. Podczas konferencji wyniki badań omówił Piotr Sowiński z TNS OBOP oraz skomentował przedstawiciel Polskiego Stowarzyszenia Czystości.
Więcej o wynikach raportu w listopadowym wydaniu „Łazienki”.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA