Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Za nami kolejna edycja wydarzenia „Projekt Dizajn”. Do Krakowa i Warszawy przybyło 18 i 19 listopada około tysiąc miłośników dizajnu, żeby wspólnie z Robertem Palombą porozmawiać o świecie formy, barwy, światła i czerpać z nich prawdziwą inspirację.
Projektant urzekł zebranych energią, emocjonalnym stosunkiem do pracy i świata. Poczucie humoru, które go nie opuszczało, sprawiło, że publiczność chętnie słuchała o wizji współczesnego dizajnu i roli dizajnera w procesie twórczym. Nie zabrakło praktycznych wskazówek i ciepłych słów, które zaproszony gość kierował do młodych adeptów sztuki projektowania, zachęcając ich do wytrwałości i do prób odnalezienia swojej własnej drogi. Jako prawdziwy Włoch, proces projektowy porównał do gotowania, które także kocha. Roberto Palomba nie tylko wspominał o swoich doświadczeniach, ale też radził, co robić z blokadą twórczą i jak szukać inspiracji. Najciekawsze zagadnienia i realizacje wpisał w prezentację, która była nie tylko swoistym przeglądem jego prac, ale też dokumentacją jego życia – miejsc, które odwiedził, jego domu i najbliższych, otaczającej go rzeczywistości.
Roberto Palomba podkreślał, że najistotniejsze dla każdego projektanta jest zachowanie własnej tożsamości. – Myślę, że wszyscy, którzy chcieliby wykonywać tego rodzaju zawód, muszą zrozumieć, że świat czeka na osoby, które tworzą i wyrażają siebie poprzez własne realizacje. Dodał też, że sukces zawdzięcza uporowi w dążeniu do celu, podążaniu zawsze własną drogą i temu, że nigdy nie naśladował ślepo żadnego wzoru, a wszystko, co robił, wykonywał w zgodzie z samym sobą.
Zadowolenia z niesamowitej atmosfery, jaka towarzyszyła tegorocznemu „Projektowi Dizajn” nie kryli zarówno przybyli na wydarzenie goście, jak i organizatorzy. Jacek Różycki, dyrektor generalny Roca Polska, przywitał zgromadzonych stwierdzeniem, że widząc taką rzeszę ludzi, którzy przybyli na „Projekt Dizajn” w deszczowy, listopadowy wieczór, utwierdza się w przekonaniu, że warto jest promować dizajn w Polsce przez podejmowanie tego typu inicjatyw.
„Projektowi Dizajn” towarzyszyła wystawa prac Roberto Palomba. Tym razem będą ją mogli zobaczyć również ci, którym nie udało się dotrzeć na tegoroczną edycję „Projektu Dizajn”. Do końca stycznia 2011 r. można ją oglądać w warszawskiej Galerii Space.


„The House of Villeroy & Boch” to wyjątkowa koncepcja marketingu i sprzedaży, która powstała w 1998 r. w 250. rocznicę powstania marki Villeroy & Boch. „The House...”  to szczególny rodzaj prezentacji, w której zebrano rozmaite produkty i elementy dekoracyjne ze wszystkich dywizji V & B – Płytek, Łazienek i Wellness oraz Zastawy Stołowej – by stworzyć obszerną, zróżnicowaną ofertę i pokazać w ją realistycznych, oddziałujących na emocje aranżacjach. Zostało to zrealizowane w czterech ścianach prawdziwego domu, w perfekcyjnie zaprojektowanych wnętrzach – łazience, kuchni, holu, salonie i pokoju jadalnym.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA