Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Druga w Polsce tematyczna ekspozycja łazienek „The House of Villeroy&Boch” została otwarta 18 maja br. w Krakowie. Mieści się w salonie firmy Excellent S.A. przy ul. Zakopiańskiej 56.
Salon ten jest największym i najbardziej okazałym ze wszystkich salonów firmy Excellent. Decyzja o powstaniu tam ekspozycji Villeroy&Boch była motorem powiększenia obiektu o ok. 400 m2 (obecnie całkowita powierzchnia ekspozycyjna liczy blisko 1500 m2) oraz gruntownego zmodernizowania istniejących tam ekspozycji. W wyniku przebudowy powstało w salonie dodatkowe stanowisko konsultacyjne dla klientów oraz jeszcze jedno pomieszczenie do pracy architektów z klientami. Tak więc 18 maja Excellent S.A., właściwie świętował dwa wydarzenia – prezentację unikatowej ekspozycji Villeroy&Boch oraz otwarcie zmodernizowanego salonu.
„Dom” Villeroy&Boch o powierzchni 49 m2 składa się z 4 pokoi, z których każdy urządzony jest w określonym stylu (Metropolitan, Easy, Country i Classic) i wyposażony wyłącznie w produkty marki V&B. Nad całością koncepcji aranżacji czuwał architekt z ramienia producenta. Ta dbałość o ekspozycję wpisana jest w strategię ich powstawania. Założeniem producenta jest bowiem, aby wszystkie „The House of Villeroy&Boch”, niezależnie od tego w jakim kraju się znajdują były dopracowane w szczegółach.
Otwarcie w Salonie Excellent S.A. „The House of Villeroy&Boch” było naturalną koleją rzeczy – obie firmy owocnie współpracują ze sobą już 10 lat. Otwarcia ekspozycji „The House of Villeroy&Boch” uświetniło szkolenie na temat płytek ceramicznych firmy Villeroy&Boch (wzornictwo, inspiracje, kolorystyka, faktury itp.) które poprowadził dr Alexander Von Boch – dyrektor kreatywny firmy Villeroy&Boch, a zarazem twórca Creative System New – mówi Jacek Mirek, dyrektor ds. sprzedaży Excellent S.A. – Warto zaznaczyć, iż otwarcie ekspozycji to tylko część programu, który firma-partner otrzymuje od niemieckiego producenta. Profitem są m.in. możliwość częstszych szkoleń w firmie Villeroy&Boch naszych pracowników oraz architektów z którymi współpracujemy, a także dostęp w pierwszej kolejności do informacji o wszelkich nowościach.
Miesiąc, to zbyt mało, aby firma mogła ocenić czy inwestycja ta przyniosła wymierne zyski. Sądząc jednak z obserwacji zainteresowania nową ekspozycją współpracujących z Excellentem architektów, jak również klientów indywidualnych, powinny być one zgodne z oczekiwaniami firmy.  

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA