Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Z Jackiem Jarząbkiem, dyrektorem firmy Witrochem, rozmawiamy o nowej marce akcesoriów łazienkowych Glass&Brass obecnie wprowadzanej przez firmę na rynek.

  – Dlaczego ekskluzywna marka wkracza na rynek właśnie teraz?
Zamysł wyodrębnienia marki luksusowej powstał już wcześniej, na początku lat 90., przy okazji wprowadzania na rynek pierwszej metalowej kolekcji akcesoriów (Collection No 5). Z realizacją tego pomysłu czekaliśmy do teraz, bowiem chcieliśmy mieć pewność, iż możemy z czystym sumieniem wyodrębnić osobną luksusową markę, w której słowo luksus nie będzie pustosłowiem. Glass&Brass należy do grupy marek akcesoriów łazienkowych najwyższej klasy pod względem wzornictwa, wykonania i użytych materiałów.
  – Kto zajmował się przygotowaniem nowych produktów?
Wdrożeniem zajmował się tradycyjnie zespół powołany przez właścicieli firmy, natomiast inspiratorami i autorami koncepcji kolekcji Glass&Brass są plastycy, absolwenci ASP w Poznaniu. I choć dotychczas osiągali oni sukcesy na innym polu, zdecydowali zmierzyć się z tematem, który wydał im się ciekawy. Efekty ich pracy klienci będą mogli ocenić już niedługo, gdyż we wrześniu na rynek wkraczają dwie kolekcje „Elle” i „Margot”.
  – Jakiego klienta zainteresują produkty Glass&Brass?
Glass&Brass to interesująca propozycja dla poszukujących luksusowego tradycyjnego wzoru (kolekcja „Elle”), jak i nowoczesnego stylu (kolekcja „Margot”). Specyfika wzornictwa serii „Elle” zamyka się w klasycznych formach i charakterystycznych, ściętych krawędziach na dominujących w tej serii elementach w kształcie walca. „Margot” to natomiast proste, solidne, ale eleganckie formy uzyskane z kwadratowych profili uzupełnionych polerowanym szkłem opti white oraz elementami ze szkła kryształowego.
  – Porozmawiajmy o zaletach tych produktów...
Jest nią na pewno jakość wykonania, która gwarantuje bezproblemowe użytkowanie przez wiele lat. Na każdym etapie produkcji pracuje nad wyrobem wyselekcjonowana, specjalna grupa osób stanowiąca kwintesencję dotychczasowego 30-letniego doświadczenia i dorobku firmy. Akcesoria objęte są wielopoziomową, szczególną kontrolą. Poza tym materiały. W produktach tych zastosowaliśmy w całości elementy z mosiądzu (łącznie z mocowaniami do ściany), szkło opti white firmy Pilkington, szkło kryształowe, którego producentem jest Huta Szkła Kryształowego w Zawierciu. Do każdego elementu kolekcji dołączamy specjalny certyfikat, który jest potwierdzeniem jakości wyrobu.
  – W jaki sposób akcesoria Glass&Brass będą dystrybuowane na polskim rynku?
Poprzez salony łazienkowe i galerie łazienkowe, będą one także podobnie jak dotychczasowe kolekcje kierowane na rynki zagraniczne.
    Dziękuję za rozmowę.
Rozmawiała: Anna Kowalewska

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA