Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Prezentacja firmy Villeroy&Boch

REKLAMA

Niezwykle bogata, szeroka oferta dostępnych dziś na rynku produktów – ceramiki sanitarnej, płytek itp. – powoduje, że wybór spośród tylu możliwości staje się coraz trudniejszy. W odpowiedzi na tę sytuację firma Villeroy & Boch postanowiła odejść od prezentowania poszczególnych produktów na rzecz pokazywania konceptu – kompletnie wyposażonej łazienki bądź kuchni. Stąd, prawie 8 lat temu wzięła się idea ekspozycji „The House of Villeroy & Boch”.

BADANIA naukowe pokazują, że 85% decyzji konsumentów podejmowanych jest pod wpływem emocji, tylko 15% to decyzje oparte na kalkulacji i przemyśleniach.
– Chcieliśmy tak podejść do konsumenta, aby odebrał on naszą prezentację bardzo emocjonalnie, aby mógł powiedzieć: „to mi się podoba, chcę, aby tak wyglądała moja łazienka” – wyjaśnia Luitwin Gisbert von Boch-Galhau, wiceprezes Rady Nadzorczej Villeroy & Boch. – Z tą myślą przystąpiliśmy do opracowywania koncepcji „The House of Villeroy & Boch” i sądzę, że właśnie takie podejście zadecydowało o jej sukcesie.
Urzeczywistnienie pomysłu prezentacji ekskluzywnych wyrobów w prestiżowy sposób wymagało kompleksowej obsługi: projektu, fachowej instalacji. Z tego względu firma Villeroy & Boch zdecydowała się realizować koncepcję „The House of...” – ekspozycję prezentującą wnętrza, głównie łazienki, kompleksowo wyposażone w produkty tej niemieckiej marki – we współpracy z partnerami handlowymi na całym świecie.
– Na poszczególnych rynkach stale poszukujemy partnerów, którzy zechcą się dla naszej marki zaangażować, zostać jej ambasadorami – mówi Burkhard Schmidt, dyrektor marketingu i sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią Villeroy & Boch. – Działania takie jak „The House of...” mają na celu mocniejsze zaznaczenie naszej obecności na polskim rynku oraz podniesienie stopnia znajomości marki Villeroy & Boch w Polsce.

„THE HOUSE OF VILLEROY & BOCH” W ŁODZI. Łódzki salon Glaz-Bud jest 250. na świecie, a pierwszym w Polsce miejscem, w którym znalazł się „The House of...”. Architekci i projektanci wnętrz zyskali miejsce, gdzie mogą zapoznać się, a także swoich klientów, z ekskluzywnymi produktami tej marki.
Taka niezwykła ekspozycja to także korzyść dla salonu – partnera Villeroy & Boch. Oprócz preferencyjnych warunków zakupu, właściciele ekspozycji objęci są specjalnym programem działań marketingowych obejmującym nie tylko szkolenia produktowe, ale również z zakresu technik sprzedaży. Villeroy & Boch zapewnia też serwis projektowy i dba o aktualizację ekspozycji. Partnerzy mają pierwszeństwo przy wprowadzaniu nowości, nierzadko prezentowane są im one jeszcze przed oficjalną premierą. Tylko salony posiadające u siebie ekspozycję „The House of...” mają w ofercie dodatki łazienkowe Villeroy & Boch.
Działania te mają pomóc partnerom handlowym dobrze ulokować się w górnych segmentach rynku – mówi Luitwin Gisbert von Boch-Galhau. Kierownictwa firmy Villeroy & Boch nie zniechęca trudna sytuacja panująca od pewnego czasu na polskim rynku wyposażenia łazienek. Przeciwnie, realizacja przedsięwzięcia takiego jak łódzki „The House of Villeroy & Boch” może być sposobem na przezwyciężenie kryzysu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju, który w ostatnich kilku miesiącach znów jest widoczny na polskim rynku – mówi Luitwin Gisbert von Boch-Galhau. – Trzeba jednak przyznać, że jeśli chodzi o naszą pozycję w Polsce, to jesteśmy dopiero na początku drogi. Villeroy & Boch jest jednym z nielicznych producentów na świecie, który oferuje płytki ceramiczne, ceramikę sanitarną oraz urządzenia kąpielowe. Właśnie tacy producenci są predestynowani do tego, żeby swoim partnerom handlowym dać narzędzia sprzedaży w postaci całościowych koncepcji łazienek. Atrakcyjna, emocjonalna ekspozycja, taka jak „The House of Villeroy & Boch” pozwoli klientom oddzielić „ziarno od plew” i wybrać najlepsze produkty.
KATARZYNA ZACHAREWICZ
ZDJĘCIA: MATEUSZ HOŁOWNIA

VILLEROY & BOCH – RYS HISTORYCZNY
Villeroy & Boch to firma rodzinna założona w 1748 r. w Lotaryngii  przez Franuois Bocha. Dzisiaj jest spółką akcyjną, w której pakiet kontrolny nadal pozostaje w rękach rodziny Bochów.
Villeroy & Boch posiada dziś 20 fabryk rozmieszczonych w 12 krajach Europy oraz (kupione z końcem stycznia) trzy zakłady produkujące ceramikę sanitarną w Meksyku. Prowadzi aktywną sprzedaż w 125 krajach. Dzisiejszy obrót firmy to 900 mln euro, z czego 38% stanowi ceramika sanitarna, 10% – wanny i kabiny, 16% – płytki i 36% – porcelana stołowa.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA