Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

W związku z publicznym programem emisji obligacji Grupy PSB o wartości 60 milionów zł 6 kwietnia br. odbyło się spotkanie informacyjne z inwestorami instytucjonalnymi i korporacyjnymi.

Celem emisji obligacji w ramach programu jest pozyskanie przez Grupę PSB zewnętrznych źródeł finansowania budowy sieci sklepów detalicznych \"PSB-Mrówka\". Obecnie w Grupie PSB jest dziesięć obiektów tego typu, jedenasty jest budowany w Wałczu koło Piły. Każdy obiekt \"PSB-Mrówka\" w drugim roku i kolejnych latach użytkowania, powinien generować obrót roczny na poziomie minimum 5 mln zł z marżą brutto wynoszącą ok. 30%. Koszt uruchomienia obiektu o powierzchni handlowej 1100 m2 (działka, budowa, wyposażenie, zatowarowanie) to ok. 3,5 mln zł. Grupa PSB SA dąży do budowy w ciągu kilku lat ok. 60 obiektów tego typu, handlujących w ośrodkach liczących poniżej 100 tys. mieszkańców, stąd nie będą one bezpośrednio konkurować z hipermarketami sieci zagranicznych.

Kolejnym celem emisji obligacji PSB jest wstępne finansowanie budowy obiektu handlowo-biurowego w Warszawie,

o powierzchni użytkowej ok. 6 tys. m2, na terenie, który jest własnością Grupy. Kwota, która zostanie przeznaczona na ten cel to ok. 5 mln zł.

Emisję obligacji PSB prowadzi Dom Inwestycyjny Ipopema SA.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA