Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Przejęcie czeskiej spółki Novaservis pozwoliło Grupie Ferro na wzbogacenie swojego produktowego portfolio o kilkaset wysokiej jakości wyrobów takich jak baterie, akcesoria łazienkowe, natryski, akcesoria do instalacji armatury łazienkowej i grzejniki.
W ten sposób nasza oferta asortymentowa ­stała się bardziej komplementarna, a to umożliwiło cross selling, czyli wzajemną sprzedaż produktów Novaservis na rynku polskim poprzez kanały dystrybucji Grupy i produktów Ferro na rynkach obsługiwanych przez czeską spółkę. Nowe marki – Metalia, Titania i Novatorre – zostały starannie wyselekcjonowane ze względu na swą charakterystykę: wysoką jakość, nowoczesną technologię, elegancki design i różnorodność asortymentową – mówi Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro S.A.
Baterie z linii wzorniczej „Metalia 56” są uzupełnieniem dotychczasowej oferty Ferro skierowanej do klientów zainteresowanych ograniczeniem zużycia wody. „Metalia 57” to elegancka kolekcja jednouchwytowych baterii łazienkowych i kuchennych z przeznaczeniem do pomieszczeń małych i średniej wielkości. Linia baterii „Titania Iris” o tradycyjnym, uniwersalnym wzornictwie jest odpowiedzią producenta na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty z segmentu ekonomicznego. Natomiast „Novatorre” to rozbudowany program akcesoriów łazienkowych obejmujący kilka zróżnicowanych linii wzorniczych przeznaczonych dla łazienek domowych i hotelowych oraz serię akcesoriów dla osób niepełnosprawnych.
Nowe produkty dostępne w ofercie Grupy Ferro mieli okazję zobaczyć dziennikarze zaproszeni pod koniec listopada br. do fabryki Novaservis w czeskim Znojmo. Fabryka Novaservis to duży zakład z własną hutą szkła, w której wytwarzane są m.in. elementy wybranych akcesoriów łazienkowych. Dumą zakładu jest zautomatyzowany magazyn, pozwalający na minimalizację czasu realizacji zamówień i praktycznie wykluczenie możliwości pomyłek.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA