Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

14 kwietnia 2010 roku Grupa Ferro zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Kurs spółki w pierwszym dniu notowań wzrósł nawet o 24,5% w stosunku do ceny emisyjnej, po której akcje były sprzedawane w czasie oferty publicznej. Ferro było trzecim debiutantem na rynku głównym w tym roku i jednocześnie 379. notowaną na GPW spółką. Na giełdzie spółkę Ferro powitał prezes Giełdy, Ludwik Sobolewski. 
Oferta publiczna spółki, która składała się z akcji nowej emisji oraz akcji istniejących, osiągnęła wartość 42,4 mln zł, a spółka pozyskała z nowej emisji środki w wysokości 10,6 mln zł brutto, które zostaną przeznaczone na dalszy rozwój Grupy. Strategia Grupy zakłada systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych w Polsce oraz intensyfikację sprzedaży eksportowej na wybranych rynkach europejskich.
Jest to moment niezwykle ważny dla firmy, a także dla mnie osobiście. Rozpoczęliśmy notowania Ferro w smutnym okresie żałoby narodowej, jednak inwestorzy dali wyraz pełnego zaufania do firmy, co widać było po sukcesie naszej oferty publicznej oraz dynamicznie rosnącym kursie w pierwszym dniu notowań. Już teraz jesteśmy jednym z głównych graczy na polskim rynku armatury sanitarnej oraz grzewczej i zamierzamy naszą pozycję systematycznie wzmacniać. Chciałabym zapewnić, że nie spoczniemy na laurach i będziemy dalej ciężko pracować, aby osiągnąć systematyczny wzrost notowań oraz wartości naszej spółki dla akcjonariuszy – powiedziała podczas uroczystego debiutu Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro S.A.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA