Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Tegoroczna edycja poznańskiej Budmy miała dla firmy Ceramika Końskie szczególne znaczenie. W trakcie targów firma pokazała aż 19 nowych wzorów płytek, z których 8 trafiło do produkcji. Udana premiera nowych kolekcji umocniła rynkową pozycję firmy, aspirującej do roli krajowego lidera wzornictwa płytek.

- Poprzez udział w Budmie zamierzamy pokazać to, co robimy na rynku i to, czym nasza firma w pozytywny sposób różni się od konkurencji - mówi Aleksander Aleksandrowicz, dyrektor handlowy firmy Ceramika Końskie. - Naszym celem jest wykreowanie wizerunku firmy Ceramika Końskie jako producenta-lidera wprowadzającego najnowsze trendy wzornicze inspirowane nowościami pokazanymi po raz pierwszy w Bolonii, Walencji itp. Mogę przyznać, że już od 2 lat udaje się nam to z dużym powodzeniem.

Celowi temu był podporządkowany kształt obszernego stoiska firmy, na którym liczni goście mogli z bliska zapoznać się ze wszystkimi nowościami i wyrazić opinie na ich temat.

- Staramy się konkurować głównie z płytką importowaną. Ceny naszych płytek lokują je w półce wyższej średniej - dodaje Aleksander Aleksandrowicz. - Pomimo faktu, że nie jesteśmy wielkim producentem posiadamy szczególnie bogaty asortyment wsparty serwisem i bardzo zindywidualizowaną obsługą klientów.

Jedną z prezentowanych rynkowych \"pewniaków\" była całkowicie nowa szklana mozaika dostępna aż w 14 kolorach. W parze z wysoką jakością produktu idzie jego bardzo atrakcyjna cena, wynosząca w przybliżeniu ok. 45 zł za \"plaster\" o rozmiarach 20x20 cm.

W Poznaniu swą premierę miały także trzy całkowicie nowe kolekcje płytek, dostępne w sprzedaży od połowy lutego, tzn. Parma, Modena i Gandia. Nowe kolekcje, które spotkały się z bardzo życzliwym przyjęciem potencjalnych klientów w zasadzie nie posiadają klasowych \"odpowiedników\" pośród krajowej konkurencji. Decyduje o tym unikalna, bardzo bogata kolorystyka zaczerpnięta z najnowszych propozycji włoskich projektantów mody, starannie dobrane wymiary płytek oraz unikalne elementy uzupełniające poszczególne kolekcje.

Wśród pozostałych nowości na szczególną uwagę zasługuje kolekcja Leonardo oferowana w rozmiarze 33x50 cm (kolory brąz i beż) z dodatkową mozaiką.

Dostępne są już także pokazane w Poznaniu serie Turyn, Etiuda (25x25 cm) i Parma (25x33 cm). Są to płytki utrzymane w błyszczącej tonacji i beżowo-brązowej kolorystyce. Od marca dostępna będzie z kolei seria Vigo (rozmiar 25x33 cm) z florystycznymi dekoracjami.

Uwagę zwiedzających zwróciła bardzo atrakcyjna kolekcja monokolorów dostępnych w czterech kolorach (żółty, seledyn, łososiowy i niebieski) i oferowanych w rozmiarach 12,5 i 25x40 cm z wieloma unikalnymi dodatkami. Są to płytki stworzone z myślą o projektantach, ponieważ nie posiadają osobnych dekoracji itp. zaś cała subtelna sztuka ich wykorzystania sprowadza się do zestawienia różnych rozmiarów i kolorów płytek na ścianie w celu stworzenia własnego stylu realizowanego wnętrza.

W trakcie Budmy firma zapowiedziała wprowadzenie do produkcji płytek gresowych, co ma nastąpić w maju tego roku (na początek ok. 4 kolekcje wysokiej klasy mrozoodpornych płytek V klasy ścieralności, dostępne w 3-4 kolorach każda). Płytki te będą sygnowane całkowicie nową marką Stargres. Pierwsze propozycje nowych gresów eksponowane na stoisku firmy spotkały się z żywym zainteresowaniem potencjalnych odbiorców. Docelowa wielkość produkcji płytek gresowych szacowana jest na 250 tys./m2 miesięcznie.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA