Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Frankfurckie targi ISH po raz kolejny były okazją do bliskiego spotkania z marką Victory Spa, która niezmiennie od wielu już lat wyznacza nowe standardy w dziedzinie hydromasażu wysokiej klasy. Zaprezentowane urządzenia i systemy stanowiły urzeczywistnienie idei marki wyrażonej hasłem the key to wellness.

Vistory Spa stanowi praktyczne urzeczywistnienie idei wellness w łazience. Od dłuższego czasu pod tą marką oferowane są autorskie rozwiązania w zakresie hydromasażu. Poziom tej oferty niezmiennie budzi szacunek specjalistów od hydromasażu oraz uznanie rzeszy klientów z całej Europy. Dla tych osób marka Victory Spa to indywidualność, ekskluzywność i prestiż wynikające z posiadania i użytkowania sygnowanych nią urządzeń i systemów. Pod marką Victory Spa próżno szukać wyrobów masowych - wanny z hydromasażem, wanny spa, kabiny masażowo-parowe, czy też panele masażowo-prysznicowe to niezmiennie synteza najwyższej jakości materiałów i najnowocześniejszej, przyjaznej użytkownikom techniki.

KLUCZ DO WELLNESS. Marka jest świetnie znana na frankfurckiej scenie. Podobnie jak podczas ubiegłych edycji targów ISH, uwagę zwiedzających przyciągało obszerne, zaaranżowane z rozmachem stoisko, na którym zaprezentowano najlepsze rozwiązania spod znaku Victory Spa. Całkowicie nowej stylistyce stoiska firmy towarzyszyło hasło \"the key to wellness\" - oznacza ono, że firma buduje siłę swojej marki w oparciu o wellness, czyli filozofię zdrowego trybu życia i dobrego samopoczucia. Hasło to wydaje się jak najbardziej na miejscu w przypadku marki, która standardy wellness ustanowiła na nieosiągalnym dla większości konkurentów poziomie. Misja firmy to nie tylko oferowanie systemów hydromasażu najwyższej klasy, ale również przekazywanie filozofii wykorzystania tegoż hydromasażu w służbie zdrowia, relaksu i aktywnego wypoczynku. To również edukacja przybliżająca wielkie zalety hydromasażu, zwłaszcza w połączeniu z m.in. chromo- i aromaterapią.

Pod marką Victory Spa, jako jedną z nielicznych w Europie kryją się najnowocześniejsze systemy hydromasażu tworzone od podstaw. Oznacza to, że firma angażuje się we wszystkie etapy projektowania i wdrażania do produkcji nowych, często autorskich systemów hydromasażu. Do perfekcji dopracowano wdrażanie wszystkich najnowszych rozwiązań w tej dziedzinie. Próbką wielkiego potencjału firmy w tym zakresie jest system zdalnego sterowania hydromasażem za pośrednictwem telefonii komórkowej Tornado SMS. Poza wyrafinowanym wzornictwem i wyjątkowym komfortem użytkowania, synonimem marki Victory Spa stało się również bezpieczeństwo korzystania z sygnowanych nią urządzeń do hydromasażu. Decydują o tym nie tylko wyjątkowe systemy osuszania i dezynfekcji, ale również kompletna oferta specjalistycznych środków, również sygnowanych marką Victory Spa.

SIŁA MARKI. Marka, która od zarania swego istnienia zainteresowana była zamożnymi i wymagającymi klientami europejskimi swój sukces zbudowała m.in. na stworzeniu sieci dystrybucji w północnozachodniej Europie. Posiada ona swe przedstawicielstwa m.in. w Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz oddział w Niemczech. Systematyczny udział w najważniejszych europejskich branżowych imprezach wystawienniczych (oprócz Frankfurtu także m.in. Birmingham, Oslo, Sztokholm i Kijów; także targi Interbad i SHK) dodatkowo ugruntował zarówno rynkową pozycję marki, jak również jej prestiż wśród wszystkich uczestników tego rynku. Jednak Europa to nie wszystko. Marka Victory Spa podbija także rynki na innych kontynentach, w tym najbardziej perspektywiczny rynek świata - Chiny. Najnowszy partner biznesowy firmy Technic Industry, firma Beijing Euleader Import&Export otworzyła w Pekinie ekspozycje w dwóch centrach handlowych. Jedna z nich znajduje się w największym centrum handlowym Państwa Środka.

NOWE PRODUKTY. We Frankfurcie można było zapoznać się ze wszystkimi nowościami wprowadzonymi do oferty w ostatnim czasie. Jedną z nich była wanna Bora Bora, stanowiąca całkowicie nowy sposób na relaks. Wspomniana Bora Bora, a także Madeira, Margerita i Tonga to nowe dwuosobowe wanny Victory Spa. Poza rozbudowanymi systemami hydromasażu najwyższej klasy wyróżniają się one wysublimowaną stylistyką. Dzięki temu do łazienki wprowadzono romantyczny pierwiastek wspólnej sypialni, gdyż wanny do złudzenia przypominają łoża relaksu. Na stoisku zaprezentowano również m.in. wielofunkcyjną kabinę Galapagos, dostępną w 4 wariantach różniących się systemami sterującymi. Najbardziej luksusową wersję wyposażono m.in. w radio i bicze szkockie.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA