Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Udział firmy Witrochem w targach ISH, pierwszy w historii firmy, miał na celu zaprezentowanie odbiorcom nie tylko z Europy oferty tego producenta, z jego potencjałem technologicznym i wzorniczym. Dotychczas aktywność eksportowa firmy nakierowana była głównie na wschód i południe Europy, gdzie jej oferta jest już dobrze znana. W założeniu kierownictwa firmy w przyszłości coraz więcej wyrobów Witrochemu ma trafiać na rynki największych krajów Unii Europejskiej.

Firam Witrochem jest jednym z największych i najważniejszych polskich producentów akcesoriów łazienkowych. Szeroka oferta firmy obejmuje m.in. kilkanaście serii akcesoriów, spójnych stylistycznie, ciekawych pod względem wzornictwa i wykonanych z materiałów o najwyższej jakości. Oprócz nich w ofercie znajdują się lustra w ramach, drążki do zasłonek prysznicowych oraz sprzęt oświetleniowy. Dystrybucja wyrobów na rynku polskim odbywa się poprzez współpracę z wiodącymi sieciami handlowymi, co zapewnia przede wszystkim dostępność produktów dla klientów, a jednocześnie pozwala na upowszechnienie marki.

30 lat na rynku. W bieżącym roku firma obchodzi jubileusz trzydziestolecia swojego istnienia. W tym czasie wyroby sygnowane znakiem Witrochem zdobyły uznanie klientów oraz stabilną pozycję na rynku. Minione trzy dekady były okresem dynamicznego rozwoju firmy liczonego nie tylko wzrostem wielkości sprzedaży i zatrudnienia, ale także poszerzeniem asortymentu i doskonaleniem metod wytwarzania. Według przedstawicieli firmy także najbliższa przyszłość ma być okresem inwestowania w nowe technologie i techniki wytwarzania, które mają pomóc umocnić pozycję rynkową firmy oraz zwiększyć konkurencyjność jej oferty.

Zasadą przyjętą w firmie Witrochem jest wprowadzanie nowej serii akcesoriów łazienkowych średnio co dwa lata. Kilka ostatnich lat to pozytywne odstępstwo od tej zasady, ponieważ każdy rok przynosił rynkową nowość. Dzięki wdrażaniu nowych propozycji sprzedaż wyrobów utrzymuje się na satysfakcjonującym poziomie, zachowana jest atrakcyjność oferty, dlatego wdrażanie wyrobów stanowi ważny element strategiczny Witrochemu.

Działalność firmy opiera się na bogatym zapleczu wytwórczym. Powierzchnia obiektów produkcyjnych wynosi ok. 5000 m2, natomiast nowoczesny park maszynowy firmy to nie tylko urządzenia do obróbki i galwanicznego wykańczania metali, ale również maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych. Firma stosuje m.in. technologię pokrywania chromem tworzyw sztucznych, co lokuje ją w ścisłej czołówce polskich wytwórców tej branży.

Wysoką jakość stosowanych przez Witrochem technologii doceniły m.in. czołowe europejskie firmy branży motoryzacyjnej, dla których jest on poddostawcą wielu elementów wykonanych z tworzyw sztucznych.

NOWE PROPOZYCJE. Na targach ISH we Frankfurcie zaprezentowane zostały m.in. znane już na polskim rynku i cieszące się uznaniem klientów kolekcje akcesoriów łazienkowych (Collection NĽ7, Collection NĽ13, Collection NĽ15 i NĽ17). Jednak główną część targowej prezentacji firmy Witrochem we Frankfurcie zajmowała najnowsza, dostępna od grudnia ub.r. kolekcja akcesoriów - Collection NĽ18. Ta składająca się z 18 elementów kolekcja to połączenie wysokiej jakości znanej z innych serii, ciekawego wzornictwa, solidnego materiału, którym jest mosiądz z nowym materiałem wykończeniowym. Nowość stanowi zastosowanie drewna teakowego, z którego wykonano ozdobne detale serii. Cenne właściwości tego drewna - takie jak szczególna odporność na wilgoć i inne niekorzystne warunki - oraz bardzo estetyczny wygląd zadecydowały o jego wykorzystaniu w tej kolekcji. Opcjonalnie w miejsce detali drewnianych w serii mogą być zastosowane detale z ABS-u galwanicznie pokrytego chromem. Jednak głównym surowcem, z którego wykonano nową serię jest tradycyjnie, podobnie jak w przypadku pozostałych kolekcji, wysokiej jakości mosiądz dostarczany przez renomowanych producentów. Z kolei gięte szkło zastosowane w półce, mydelniczce i wkładzie do kubka do mycia zębów wykonano z wysokiej jakości szkła, zamawianego u wyspecjalizowanego dostawcy. Głównym motywem wzorniczym nowej serii jest motyw walca, który dzięki swej uniwersalności sprawia, że elementy tej serii z powodzeniem można zainstalować w łazienkach utrzymanych w różnym klimacie. Wszystkie elementy serii pakowane są w pojedyncze, estetyczne i ekologiczne opakowania zawierające oprócz dodatkowych pokrytych satynowym chromem pierścieni ozdobnych także instrukcję montażu, kołki rozporowe i wkręty służące do ich mocowania oraz zestawienie wszystkich pozostałych elementów kolekcji. Nowa kolekcja, podobnie jak poprzednie jest dziełem projektanta pracującego wyłącznie na potrzeby firmy Witrochem i stanowi jej zastrzeżony wzór.

Targi ISH były też okazją do zaprezentowania całkowicie nowej, właśnie tworzonej serii akcesoriów łazienkowych. Powstaje ona z myślą nie tylko o klientach krajowych, ale także odbiorcach z Europy Zachodniej. Przewidywany termin jej ostatecznego wprowadzenia na rynek to połowa przyszłego roku. Firma Witrochem przedstawiła tylko wybrane elementy nowej kolekcji, które jednak idealnie oddały jej ekskluzywny charakter. Jest on określony m.in. przez niezwykle solidną konstrukcję, ciekawe wzornictwo, a także bardzo staranne, niebanalne i eleganckie wykończenie. Wraz z nową serią firma zamierza zaistnieć w wysokim segmencie akcesoriów łazienkowych. Wyjątkowość kolekcji ma być także podkreślona poprzez jej wyłączną dystrybucję w salonach łazienkowych i galeriach. Dzięki nowej serii firma Witrochem ma szansę przejąć część wysokiego segmentu polskiego rynku akcesoriów łazienkowych.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA