Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Graff byl jedyną polska firmą, która wzięła udział jako wystawca w targach wyposażenia łazienek towarzyszących mediolańskim Mostra Convegno Expocomfort (28.02.-04.03). Już w poprzedniej edycji w 2004 roku podjęto próby czytelniejszego wyodrębnienia wystawy łazienek. Wówczas odbyła się ona pod szyldem Water Concept i zyskała tez odrębną wizualizacje stoisk. W tym roku dodatkowym atutem Expobagno – bo taką nazwę przyjęły targi - miał być fakt, iż odbyły się one na nowych, nowoczesnych terenach targowych w Rho na obrzeżach Mediolanu. Jednak ani nowa nazwa, ani też atrakcyjność nowoczesnych terenów targowych nie przysporzyła targom zainteresowania wystawców. W tym roku w wystawie wyposażenia łazienek wzięło udział ok. 200 wystawców, co w stosunku do poprzedniej edycji stanowi spadek o ponad 80 firm. Jako jeden z powodów niskiej frekwencji w tej wystawie nieoficjalnie podaje się fakt dopuszczenia na targi wystawców w Chin.W tym roku na targach zabrakło między innymi takich tuzów włoskiej branży łazienkowej jak: Zucchetti, Ceramika Globo, Art Ceram czy Megius.
Jesli zaś chodzi o MCE to w tym roku MCE przełamało tendencję spadkową i odnotowało wzrost liczby wystawców o ponad 200 firm w stosunku do poprzedniej edycji (liczba tegorocznych wystawców to blisko 1900 wystawców). Ekspozycje targowe zajęły wszystkie 8 hal targowych. Wielkość sprzedanej powierzchni ekspozycyjnej wzrosła o 8 proc. w stosunku do edycji poprzedniej (wówczas, na starych terenach wystawienniczych zajęła ona ok 139 tys. m2).

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA