Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Nowa architektura w Japonii i w Polsce to tytuł wystawy architektonicznej odbywającej się w Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Wystawę otwarto 29.11.2004, potrwa do 31.01.2005. Zorganizowano ją z okazji jubileuszu 10-lecia istnienia Centrum.

Sponsorem głównym przedsięwzięcia jest marka Axor firmy Hansgrohe. Tym samym Hansgrohe chciało nawiązać do przypadającego na rok ubiegły jubileuszu 10-lecia współpracy marki Axor z Philippem Starckiem.

W ramach wystawy, 3.12.2004, Hansgrohe zorganizowało warsztaty \"Złota proporcja\", których tematem były sposoby przenikania się elementów kultury japońskiej i europejskiej w architekturze. W przedsięwzięciu o charakterze interaktywnej dyskusji wzięła udział

30-osobowa grupa architektów zaproszonych z całej Polski oraz goście specjalni, którzy podczas warsztatów wystąpili ze swoimi wykładami opowiadającymi o przenikaniu się obydwu kultur.

Na 20 stycznia br. Hansgrohe zapowiada także polską premierę nowej linii baterii Axor Uno 2. Podobnie jak warsztaty, odbędzie się ona w Centrum \"Manggha\" w ramach trwającej wystawy. Współorganizatorem imprezy będzie krakowska firma Excellent SA, współpracująca z Hansgrohe, która zaprezentuje polskie szkło satynowane Decormat, wannę z hydromasażem oraz drzwi szklano-drewniane. Na spotkanie zaproszeni zostaną architekci, projektanci wnętrz i przedstawiciele branży inwestycyjnej. Imprezę uświetni m.in. koncert tria akordeonowego Motion Trio.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA