Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
II kwartał 2006 r. okazał się być dla Grupy Opoczno SA lepszy niż pierwszy. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy za II kwartał 2006 r. wyniosły 105,5 mln zł wobec 103,3 mln zł w II kwartale 2005 r. i 93,5 mln zł w I kwartale 2006 r. 
Ponadto, w II kwartale 2006 r. Grupa Opoczno po raz kolejny odnotowała wzrost przychodów z eksportu płytek i dekoracji ceramicznych. W omawianym okresie sprzedaż zagraniczna stanowiła 37,7% przychodów ze sprzedaży płytek i dekoracji w porównaniu do 26,6% w analogicznym kwartale roku 2005. Skonsolidowane przychody z zagranicznej sprzedaży płytek i dekoracji ceramicznych wyniosły 38,2 mln zł w II kwartale 2006 r. w porównaniu do 26,6 mln zł w II kwartale 2005 r., co stanowi wzrost o 43,6%.
Grupa realizowała przychody ze sprzedaży zagranicznej głównie w regionie Europy Wschodniej, obejmującej Rosję i kraje WNP oraz w regionie Europy Środkowej i na Bałkanach.
Grupa szacuje, iż znaczący udział w jej przychodach w II kwartale miały nowe kolekcje płytek. Udział tych kolekcji stanowił 32% ilościowo oraz 41% wartościowo w marce Opoczno, natomiast ich średnia cena była wyższa o 50% od ceny pozostałych produktów tej marki.                                                                   
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA