Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Już 29 maja w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej odbędzie się II Ogólnopolskie Spotkanie Branży Łazienkowej. Tym razem będzie ono częścią większej całości – dzień wcześniej rozpocznie się  Konferencja  Przemysłu Materiałów Budowlanych.
W tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę naszego spotkania.  Dzięki temu osoby przybyłe na nasze spotkanie będą mogły uczestniczyć nie tylko w wykładach dotyczących wyłącznie wąskiej dziedziny jaką jest wyposażenie łazienek, ale uzyskać także możliwość  zapoznania się  z szerszym spojrzeniem na całą branżę materiałów budowlanych. Myślę, że takie makroekonomiczne podejście będzie szczególnie cenne w dzisiejszych realiach rynkowych – powiedział Robert Sieńko, dyrektor biura zarządu Stowarzyszenia Łazienka, które jest organizatorem Spotkania Branży.
 
PROGRAM SPOTKANIA (29.05.2009)

10.30-11.30 – Public relations – niedoceniane narzędzie marketingowe, Ireneusz Kalinowski (właściciel agencji Irmedia)
11.00-11.30 – Rozwój branży wnętrzarskiej w internecie, Marta Kramp (starszy specjalista ds. badań e-marketingowych w firmie Gemius S.A.
11.30-12.00 – Ewolucja preferencji Polaków w dziedzinie wyposażenia łazienkowego na podstawie wyników Rankingu Dobry Produkt miesięcznika „Łazienka”, Marta Matracka (redaktor naczelna miesięcznika „Łazienka”)
12.10-12.30 – Targi dla branży łazienkowej w Polsce – dyskusja panelowa z udziałem: Tomasza Kobierskiego (wiceprezes MTP), Dariusza Michalaka (dyrektor Targi Kielce) i Piotra Łukaszewicza (Messe Frankfurt International Sales Partner)
12.40-13.10 – Perspektywy rozwoju handlu w sieciach typu DIY, Piotr Mosek (McHayes & Steward Group)

Patronem medialnym II Ogólnopolskiego Spotkania Branży Łazienkowej jest miesięcznik „Łazienka”.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA