Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Z końcem marca firma Oras rozpocznie ogólnopolską kampanię edukacyjną, która przybliży działanie inteligentnych i ekologicznych baterii łazienkowych i kuchennych. Producent nowoczesnej armatury, pokaże Polakom dostępne dziś rozwiązania do domów, które są nie tylko zaawansowane technologicznie, ale oszczędzają wodę za użytkownika.
Kampania opierać się będzie na pokazaniu zalet inteligentnych rozwiązań, jakie zaprojektowali eksperci Oras, a które od lat z powodzeniem wykorzystywane są w domach tak bardzo ekologicznych mieszkańców Skandynawii. To przede wszystkim sterowane sensorem elektroniczne baterie bezdotykowe. W Polsce rozwiązania te znane są głównie z miejsc publicznych jak centra handlowe, restauracje czy kina.
- Nadszedł czas, by tak inteligentne rozwiązania weszły także do naszych domów. Dziś Polacy są gotowi na korzystanie z nowoczesnej armatury. Nie boją się, jak jeszcze kilka lat temu, nowinek technologicznych – wyjaśnia Marek Biały, dyrektor handlowy firmy Oras w Polsce.
W ramach kampanii edukacyjnej zaprezentowane zostaną informacje i porady dotyczące oszczędzania wody i ekologii oraz wpływu nadmiernego zużycia wody na środowisko. Oras przedstawi w sumie 9 inteligentnych baterii łazienkowych i kuchennych przeznaczonych do domów prywatnych, m.in.: baterie bezdotykowe z linii \"Cubista\", \"Electra\" oraz designerskiej serii \"Il Bagno Alessi One\". A także armaturę z serii \"Ventura\" do łazienki i kuchni zaprojektowanej tak, że znajdują się w niej dwie wylewki – jedna klasyczna, jednouchwytowa, a druga elektroniczna, sterowana sensorem. Kampania obejmie także wprowadzenie światowej nowości – bezdotykowej baterii umywalkowej z linii \"Vienda\", wykonanej z najnowszej generacji zaawansowanych technologicznie materiałów, które do tej pory nie były wykorzystywane w produkcji armatury.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA