Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Latem zakończyła się organizowana przez firmę Roca promocja „Z nexo do Nexo” kierowana do współpracujących z Roca Polska dystrybutorów. Jej celem było zapoznanie rynku z nową serią ceramiki „Nexo” i baterii „Victoria N”. Nagrodą w konkursie dla sieci sprzedaży Roca był wyjazd na klimatyczną duńską wyspę Bornholm.
Wiosną tego roku Roca wprowadziła na rynek nową serię ceramiki oraz pasującą do niej serię baterii. Nie byłoby to możliwe bez sieci dystrybucji, która chętnie zaangażowała się w temat.
Dwuetapowy konkurs był skierowany do dystrybutorów Roca, których zadaniem było zachęcanie do eksponowania nowych produktów w salonach sprzedaży. Drugi etap przeznaczony był dla punktów sprzedaży detalicznej i polegał na stworzeniu najładniejszego boksu w salonie z promowaną ceramiką „Nexo” i baterią „Victoria N”.
Producent podziękował finalistom obu konkursów wspólną wyprawą na wyspę Bornholm. Celem wyjazdu była miejscowość Nexo, o tej samej nazwie, co nowo wprowadzona seria. Wspólna wyprawa finalistów konkursu i przedstawicieli koncernu bogata była we wrażenia sportowe. Klienci Roca zwiedzili całą wyspę częściowo na rowerach treckingowych oraz próbowali własnych sił w zajęciach wspinaczkowych w pięknych okolicznościach przyrody na skalistych klifach w Hummerhus, czy strzelaniu do ruchomego celu. Na zakończenie grupa najlepszych w promocji „Z Nexo do Nexo” mogła wyciszyć się w klubie „Nexo golf club”, korzystając z zajęć prowadzonych przez zapalonego golfistę - trenera i dziennikarza sportowego, Szkota Martina Parka.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA