Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Latem zakończyła się organizowana przez firmę Roca promocja „Z nexo do Nexo” kierowana do współpracujących z Roca Polska dystrybutorów. Jej celem było zapoznanie rynku z nową serią ceramiki „Nexo” i baterii „Victoria N”. Nagrodą w konkursie dla sieci sprzedaży Roca był wyjazd na klimatyczną duńską wyspę Bornholm.
Dwuetapowy konkurs był skierowany do dystrybutorów Roca, których zadaniem było zachęcanie do eksponowania nowych produktów w salonach sprzedaży. Drugi etap przeznaczony był dla punktów sprzedaży detalicznej i polegał na stworzeniu najładniejszego boksu w salonie z promowaną ceramiką „Nexo” i baterią „Victoria N”.
Producent podziękował finalistom obu konkursów wspólną wyprawą na wyspę Bornholm. Celem wyjazdu była miejscowość Nexo, o tej samej nazwie, co nowo wprowadzona seria. Wspólna wyprawa finalistów konkursu i przedstawicieli koncernu bogata była we wrażenia sportowe. Klienci Roca zwiedzili całą wyspę częściowo na rowerach treckingowych oraz próbowali własnych sił w zajęciach wspinaczkowych w pięknych okolicznościach przyrody na skalistych klifach w Hummerhus, czy strzelaniu do ruchomego celu. Na zakończenie grupa najlepszych w promocji „Z Nexo do Nexo” mogła wyciszyć się w klubie „Nexo golf club”, korzystając z zajęć prowadzonych przez zapalonego golfistę – trenera i dziennikarza sportowego, Szkota Martina Parka.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA