Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Firma Knauf postanowiła w dość nowatorski sposób wyjść do swoich potencjalnych klientów. 19 sierpnia br. na polskich drogach pojawiła się ciężarówka o nazwie „Knauf Road Show”, która odwiedziła największe miasta w naszym kraju. Wyruszeniu ciężarówki w trasę towarzyszyła konferencja prasowa, podczas której przedstawiciele firmy Knauf zaprezentowali ideę całej akcji.
Tematem tegorocznej ekspozycji produktów Knauf, która przemieszczała się po Polsce właśnie w ciężarówce były „Remonty, renowacje – szeroko pojęte modernizacje budowlane”. Podczas postoju trucka, po rozłożeniu naczepy uzyskiwano 80 m2 powierzchni wystawienniczej, która zamieniała się w stoisko targowe na kółkach.
Ekspozycja obejmowała te produkty firm z Grupy Knauf, ujęte w systemy, które pozwalają przystosować stare budynki do nowoczesnych wymagań budowlanych, i które mogą być także stosowane w nowym budownictwie – mówi Maria Szcześniak, specjalista ds. PR w firmie Knauf.
Taki sposób prezentacji produktów Knauf sprawdził się już w Niemczech, gdzie w zeszłym roku truck odwiedził szereg hurtowni budowlanych. W Polsce pokazy odbywały się w cyklach dwudniowych. Pierwszego dnia organizowane były spotkania zamknięte dla klientów firmy, natomiast drugiego dnia ciężarówka zatrzymywała się pod marketami budowlanymi. Ekspozycji towarzyszył program animacyjny oraz cykl fachowych prezentacji prowadzony przez specjalistów. Więcej informacji na temat przejazdów ciężarówki znajduje się na stronie: www.knauf.pl
(MARG)   
                    

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA