Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Firma KOŁO właśnie obchodzi swoje 50. urodziny. Do świętowania zaprasza swoich klientów, gdyż to dzięki ich zaufaniu z dumą może dziś obchodzić swój jubileusz. Gdy w 1962 roku w Wielkopolsce rozpoczęto produkcję ceramiki łazienkowej, nie spodziewano się, że pół wieku później nazwa powstałej marki stanie się synonimem jakości i dobrego stylu. Dzisiaj miasto Koło to polska stolica branży ceramicznej. Tutaj wszystko się zaczęło.

To już 50 lat, a KOŁO jest w sile wieku i twórczej energii. Mocne swym doświadczeniem, wciąż pełne zapału, radości i nowych pomysłów. Z produktów marki korzysta już trzecie pokolenie Polaków. Pierwsi klienci firmy zapewne z pewnym rozrzewnieniem wspominają trudne i mozolne nabywanie produktów firmy, które wnosiły powiew luksusu do siermiężnych, socjalistycznych bloków tamtego okresu. Dziś ceramika KOŁO ozdabia łazienki nowoczesnych apartamentowców należące do ich wnuków. Przez te lata firma była świadkiem naszej historii i zachodzących w kraju przemian. W nowej rzeczywistości pozwoliły się jej odnaleźć wartości, jakimi kierowała się od samego początku: dbałość o wysoką jakość oraz pasja, z którą tworzone są jej produkty.

ZACZĘŁO SIĘ W KOLE. Okrągłe rocznice skłaniają do wspomnień. Koło, jako miasto, było znane z produkcji wyrobów ceramicznych od 1842. Przeszło sto lat później powstaną tu zakłady, które do dziś nadają ton gospodarczemu życiu miasta. Z czasem rozrastająca się firma otwierała filie we Włocławku, Ozorkowie, dając tym samym pracę przeszło 1,5 tys. osobom. W 1993 KOŁO dołączyło do międzynarodowej grupy Sanitec, dzięki temu w ofercie firmy znaleźć możemy wyroby tak znanych światowych producentów jak Keramag. Można być pewnym, że firma na tym nie poprzestanie. Liderzy muszą wciąż iść do przodu.

DOSKONAŁE JAK KOŁO. Trudno byłoby wymyślić bardziej trafną nazwę dla firmy, która przywiązuje taką wagę do jakości i detalu. Obowiązuje tu zasada „mniej znaczy więcej”. Prostota i elegancja jest ważniejsza od tymczasowych trendów i taniego przepychu. Z tego powodu KOŁO nie powierza tworzenia swych produktów przypadkowym osobom. Dla marki pracują uznani polscy architekci, a również światowej sławy designerzy. Jednym z nich jest Antonio Citterio. Włoski architekt współpracuje z wiodącymi na świecie markami, tworzył projekty mebli, ceramiki czy oświetlenia, projektował hotele sieci Bulgari czy luksusowe SPA, a brytyjskie Royal Society nadało mu tytuł „Królewskiego Projektanta”. Designer dla KOŁA przygotował trzy serie: ceramika „Ovum” i „Ego” by Antonio Citterio oraz linię mebli pasujących do produktów z nich pochodzących. Wszystkie są kwintesencją tego, co w KOLE najlepsze: prostoty, elegancji, doskonałego wykończenia i dbałości o najdrobniejsze szczegóły.

KOŁA, ELIPSY I KWADRATY. KOŁO może być dumne ze wszystkich swych produktów. Umywalki, miski ustępowe, bidety, pisuary, wanny, kabiny prysznicowe – w ofercie firmy znajdziemy kompleksowe wyposażenie dla każdej łazienki. Produkty ceramiczne uzupełnione są odpowiednio dobranym dodatkowym wyposażeniem, takim jak meble, lustra. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Patrząc na ofertę widzimy, że firma stara się sprostać oczekiwaniom osób ceniących luksus i niepowtarzalność, myśli jednak również o osobach o nieco skromniejszych portfelach – oferując im produkty zawsze najwyższej jakości po bardzo atrakcyjnych cenach. KOŁEM można urządzić zarówno małe wnętrze, jak i przestronny salon kąpielowy. Obojętne, czy przewodnim motywem łazienki ma być owal, kwadrat czy prostokąt, dla każdej aranżacji dobierzemy odpowiednie i pasujące do siebie wyposażenie. W ofercie dostępne są również wyroby ceramiczne i akcesoria (uchwyty, poręcze, siedziska czy wieszaki) stworzone z myślą o potrzebach osób niepełnosprawnych (seria „Nova Top Bez Barier”), a także miski ustępowe i umywalki dla dzieci (seria „Nova Top Junior”).

KOŁO NA LOTNISKU, KOŁO W RESTAURACJI… Wspomniana różnorodność oferty powoduje, iż po produkty KOŁA równie chętnie sięgają klienci indywidualni, jak i firmy. Charakterystyczny emblemat marki spotkać można w łazienkach znanych firm, restauracji, hoteli, teatrów, kin, galerii handlowych czy przedszkoli. Dlaczego klienci instytucjonalni tak chętnie wybierają ceramikę KOŁA? Ponieważ ufają jej producentowi. Wiedzą, iż za znanym logo stoi wysoka jakość, która przekłada się bezpośrednio na ich trwałość, atrakcyjny design i dbałość o potrzeby klienta. To także łatwość dostępu do wyrobów – można je kupić w przeszło 4 tysiącach punktach sprzedaży w całej Polsce.
Poza sklepami współpracującymi z KOŁEM odwiedzić warto salon KOŁA w Warszawie i Krakowie. To nie tylko przeszło 500 m² powierzchni wystawienniczej w Warszawie i 850 m ² w Krakowie, to również bezpłatne porady architekta, który pomoże ciekawie i ergonomicznie zaprojektować każdą łazienkę.

KOŁO RADZI. Na stronie internetowej marki (www.kolo.com.pl), poza ofertą produktów znaleźć można wiele ciekawych porad dotyczących urządzenia łazienki. W dostępnych tam artykułach poznamy obowiązujące trendy, dowiemy się, jak urządzić wnętrze o nietypowym kształcie oraz zdobędziemy cenne informacje techniczne związane z remontem i montażem. Dzięki takiemu podejściu, klienci kojarzą firmę nie tylko jako producenta wyrobów ceramicznych, ale również współpracującego z nimi doradcę, partnera i dbającego o ich potrzeby konsultanta.

SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNI - KOŁO WARSZAWY, ŁODZI I KRAKOWA. Już od 13 lat KOŁO jest organizatorem konkursu „Projekt Łazienki”. W ostatnich latach architektom z całej Polski postawiono zadanie zaprojektowania publicznych toalet w Warszawie, Łodzi czy Kazimierzu Dolnym. Tematem tegorocznej, XIV edycji jest Rondo Mogilna w Krakowie. Konkursy te pełnią dwie role – dają miastom gotowe rozwiązania pozwalające ciekawie i użytecznie zagospodarować publiczną przestrzeń, zaś dla młodych architektów stanowią szansę zaistnienia na rynku i budowania profesjonalnego portfolio.
„Projekt Łazienki” to nie jedyny dowód na społeczną odpowiedzialność i zaangażowanie firmy. Za dbałość o środowisko naturalne firma otrzymała między innymi nagrody i tytuły takie jak: „Firma Przyjazna Środowisku”, „Firma Bliska Środowisku” czy „Panteon Polskiej Ekologii”. Regularnie prowadzi również działalność charytatywną, której celem jest poprawa stanu pomieszczeń socjalnych w budynkach użyteczności publicznej, takich jak przedszkola, szkoły, biblioteki czy szpitale.

NA BAZIE KOŁA. Trudno wyobrazić sobie lepszą scenerię dla obchodów jubileuszu, niż symboliczną wręcz, zbudowaną na bazie koła Fortecę. Właśnie w takim surowym, ceglanym miejscu świętowano 50. Urodziny KOŁA. To świetny moment, by podziękować wszystkim osobom współtworzącym firmę i odpowiedzialnym za jej rynkowy sukces. To także dobra okazja, by samej jubilatce życzyć kolejnych, równie udanych rocznic i utrzymania tytułu lidera na rynku ceramiki łazienkowej.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA