Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Pentor Research International przeprowadził niezależne badanie, którego część dotyczyła spontanicznej znajomości marek i reklam produktów remontowo-budowlanych. Zgodnie z jego wynikami najlepiej rozpoznawaną w Polsce marką w branży wyposażenia łazienek jest Koło.
Pentor Research International jest jedną z czołowych agencji badawczych na polskim rynku. Coroczne badanie „Rynek materiałów budowlanych w Polsce. Plany remontowo-budowlane polskich gospodarstw domowych w 2010 oraz ich realizacja w zeszłym roku” przeprowadzono na reprezentatywnej grupie Polaków. W ogólnym rankingu brano pod uwagę znajomość 179 marek. Na czołowych miejscach znalazły się m.in. Atlas, Dekoral i Śnieżka. Ankietowani pytani o produkty do łazienki najczęściej wymieniali Koło. Koło zajmując wysokie 12 miejsce w klasyfikacji generalnej, było najlepiej znaną marką spośród firm branży wyposażenia łazienek.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA