Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Moda na „odbielenie” łazienki trwa. Ostatnio tego zadania podjął się także Electrolux – producent sprzętu AGD. Jego nowe pralki poprzez swoją nietypową, bo kolorową obudowę mają nie tylko przyciągać wzrok, ale również mówić o osobowości swoich właścicieli.

I Z PEWNOŚCIĄ będą mówić, bo kolorowa pralka to wciąż jeszcze rzadkość. Skąd zatem pomysł na tak unikalną formę dla sprzętu piorącego? Jak mówią przedstawiciele Electroluxa przy realizacji tego pomysłu przyświecała im idea zmiany myślenia o tego rodzaju urządzeniach (bo Electrolux tworzy nie tylko kolorowe pralki, ale także lodówki, zmywarki, suszarki) już na poziomie zakupu. Chciano, żeby były one kupowane w taki sam sposób jak ubrania, meble czy samochody, które z reguły dopasowywane są przez kupującego do własnego stylu. Dlaczego bowiem także pralka miałaby nie odzwierciedlać naszych upodobań i temperamentu? Zasadność pomysłu potwierdziły badania. Przeankietowano 65 tysięcy gospodarstw domowych w całej Europie – jednoznaczny akcent na trend indywidualizowania produktów zainspirował Electrolux do działań.
Na razie szerszej publiczności zaprezentowano jedynie prototypy nowych wzorów. Są one efektem poszukiwań takiej formy urządzeń, która w przyszłości będzie wyznaczała standardy. Oczywiście o ile na tego typu innowacje pozytywnie odpowie rynek i sam konsument. Przy tworzeniu wzorów inspirowano się modą, architekturą, motywami dekoracyjnymi. Zdominowały je trzy kolory: czarny, niebieski i biały (oczywiście w nowym wcieleniu).
Postawienie na kolor w
kwestii form dla pralki, to rzeczywiście coś nowego. Oczywiście na rynku już od lat funkcjonują firmy, dla których w przypadku urządzenia piorącego liczy się nie tylko ergonomia i zastosowana technologia, ale chyba po raz pierwszy wykonano tak duży krok w dziedzinie wzornictwa pralek. Tym bardziej, że prezentowane wzory opierają się na ciekawych motywach. Zatem – koniec z zamykaniem pralki w szafce. Od dziś staje się ona integralną częścią łazienkowego wnętrza nie tylko ze względu na swą funkcję, ale także design.      
MARTA MATRACKA
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA