Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Już po raz drugi Stowarzyszenie Łazienka zaprasza na konferencję „Marketing w branży łazienkowej”. Odbędzie się ona 20 października br. w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Podobnie jak w roku ubiegłym, konferencja kierowana jest do pracowników działów marketingu i PR firm łazienkowych, którzy podczas spotkania będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w różnych aspektach ich pracy. Sukces zeszłorocznej edycji konferencji potwierdza potrzebę organizowania tego typu spotkań dla naszej branży.
W programie tegorocznej konferencji przewidziano następujące tematy:
- Czy Polacy kupują wyposażenie łazienek na Allegro? Jakie produkty i jakich marek są najpopularniejsze?
- Przegląd dobrych praktyk i narzędzi w email marketingu na przykładzie działań firmy Valvex
- Przesyłka bezpośrednia B2B – zmierz czy renesans?
- Najskuteczniejsze formy komunikacji z rynkiem (dyskusja panelowa)
- Wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) w sprzedaży multikanałowej
- Pokaż mi swoją łazienkę, a powiem ci kim jesteś. Znaczenie czystości łazienki dla Polaków
- Czego nie widzą klienci w komunikacji marketingowej w branży łazienkowej – badania GFK Eye Tracking
- Konkursy dla projektantów – skuteczne narzędzie działań marketingowych w relacji producent-architekt/projektant? (dyskusja)
Więcej informacji zainteresowani mogą uzyskać u Roberta Sieńko, prezesa Stowarzyszenia Łazienka, pod numerem telefonu 608651588, e-mail: biuro@stowarzyszenielazienka.pl lub pod adresem www.stowarzyszenielazienka.pl.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA