Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Omówienie dotychczasowych osiągnięć i wyznaczenie drogi dalszego rozwoju były punktem wyjścia dla konferencji Grupy Sanitec, która odbyła się w pierwszych dniach września w Krakowie. Jej uczestnicy wzięli udział w licznych prelekcjach m.in. z zakresu zarządzania, marketingu i logistyki, a także zwiedzili najpiękniejsze zakątki stolicy Małopolski.
Krakowski hotel Park Inn gościł w dniach 2-4 września 2009 r. ponad stu najwyższych rangą przedstawicieli wszystkich spółek i business unitów wchodzących w skład Grupy Sanitec. Zakres tematyczny konferencji obejmował m.in. europejskie tendencje na rynku wyposażenia łazienek, podsumowanie dotychczasowych osiągnięć oraz omówienie strategii dalszego rozwoju korporacji. Po raz pierwszy na miejsce spotkania wybrana została Polska. 
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów konferencji. Założenia spotkania zostały zrealizowane w całości, a dzięki sprawnej organizacji całego przedsięwzięcia udało nam się wygospodarować czas także na zwiedzanie Krakowa. Cieszymy się, że mogliśmy gościć menadżerów Grupy Sanitec w jednym z najpiękniejszych miast naszego kraju. Dziękuję wszystkim uczestnikom konferencji za aktywny w niej udział. Jasno określona strategia oraz umocnienie kontaktów między przedstawicielami wszystkich spółek Grupy z pewnością zaowocują dalszym rozwojem całej korporacji – powiedział Przemysław Powalacz, prezes zarządu Sanitec Koło i Senior Vice President CEE Sanitec Co.
Uczestnicy konferencji mieli okazję do zwiedzenia samego Krakowa oraz wizyty w niedawno otwartym Salonie Łazienek Koło w Centrum Handlowym Witek, Kraków-Modlniczka. Menadżerowie docenili pomysł ekspozycji produktów, jak również innowacyjną koncepcję architektoniczną salonu, gdzie w powierzchnię kwadratu wpisane zostały dwa okręgi. Neutralna faktura ścian wewnętrznych pierścieni stanowi tło do prezentacji produktów marki Koło, Keramag i Koralle. W krakowskim salonie znajduje się także wykonana z egzotycznego drewna strefa SPA oraz ciekawe aranżacje łazienek, które mogą być inspiracją dla odwiedzających salon klientów.
Polska, w oczach uczestników konferencji, wypadła jako region gotowy na kolejne inwestycje. Przemawia za tym kilkuprocentowy wzrost sprzedaży odnotowany przez Sanitec Koło, polskie ramię fińskiej Grupy Sanitec.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA