Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Przełom roku w firmie Aquaform minął pod znakiem zmian, podsumowań i nowości. W grudniu ub.r. Dariusz Kaliszewski, dotychczas specjalista ds. marketingu eksportowego Aquaform, objął stanowisko marketing managera. Zastąpił na nim Macieja Wintera.

Z awansem Dariusza Kaliszewskiego wiąże się nie tylko poszerzenie dotychczasowego zakresu jego obowiązków. Od początku grudnia kieruje on kilkuosobowym zespołem realizującym zadania z zakresu marketingu, promocji, reklamy i public relations.

Wcześniej, pod koniec listopada ub.r., w siedzibie Aquaform w Środzie Wielkopolskiej gościło kilkunastu dziennikarzy gazet regionalnych z całej Polski. Spotkanie to było podsumowaniem akcji promocyjnej firmy mającej na celu popularyzację współczesnych standardów w wyposażeniu łazienki i projektowaniu tych wnętrz. Podczas wizyty dziennikarze zwiedzili fabrykę firmy Aquaform i poznali kulisy produkcji wanien akrylowych oraz montażu kabin prysznicowych.

Pod koniec 2004 r. Aquaform wprowadził również na polski rynek dwa nowe produkty: wannę symetryczną Kreta oraz system hydromasażu A2E Basic. Linia nowej wanny nawiązuje do najnowszych trendów w projektowaniu urządzeń kąpielowych i umożliwia swobodną kąpiel we dwoje. Jej zewnętrzne wymiary to: dł. 150 cm, szer. 150 cm, głęb. 42,5 cm. Nowy system hydromasażu wodno-powietrznego A2E Basic wyposażono w 10 dysz: 4 duże dysze Mini-Jet do masażu bocznego i 6 dysz kierunkowych do masażu stóp oraz pleców. Wanna Kreta dostępna jest ze wszystkimi systemami hydromasażu oferowanymi przez Aquaform, jak również z nowym systemem A2E Basic.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA