Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

Grupa Paradyż rozwija swój system wspierający zarządzanie. Po wdrożeniu modułów umożliwiających planowanie produkcji i budżetowanie, nastąpiło zinformatyzowanie działu marketingu oraz wdrożenie kolejnego systemu informatycznego - IFS CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem).
Proces wdrażania CRM rozpoczęto w styczniu 2006 r. Obecnie trwa trzeci etap procesu polegający na modyfikacjach systemu, które mają na celu dostosowanie go do zmieniających się wymagań. Poza przedstawicielami handlowymi, z rozwiązań CRM korzystają menedżerowie regionalni, kadra zarządzająca oraz poszczególne działy firmy.
Wdrożenie systemu CRM, a zwłaszcza jego mobilnej części wiąże się z diametralną zmianą organizacji sprzedaży i usług - podkreśla Grzegorz Mikucki, główny informatyk w Grupie Paradyż. - Zmiana ta polega przede wszystkim na tym, że podstawowa funkcjonalność systemu umożliwia monitorowanie punktów sprzedaży w zakresie ewidencjonowania ekspozycji różnego typu.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA