Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
Od 10 do 16 listopada w krakowskim salonie Max-Fliz trwał Festiwal SPA współorganizowany razem z firmą Jacuzzi®. Inicjatywa cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Związane to było m.in. z faktem aż 25% rabatu na dostępne w salonie produkty firmy Jacuzzi®. Przyciągnęło to nawet zainteresowanych z innych miast. W tym czasie salon Max-Fliz odwiedził również włoski przedstawiciel firmy Jacuzzi Sergio Lozei, export area manager Jacuzzi® Europe S.p.A., który przedstawił nowe tendencje związane z designem produktów typu spa. Korzystając z tego faktu zadaliśmy mu kilka pytań związanych z funkcjonowaniem marki Jacuzzi na polskim rynku.

– Jak ocenia Pan pozycję marki Jacuzzi® w Polsce?
W Polsce mamy sieć ok. 60 wyselekcjonowanych sklepów. Oczywiście możemy sprzedawać na szerszą skalę, ale wolimy prezentować się wyłącznie w dobrych salonach. Chcemy identyfikować się z luksusem, który – niestety – nie jest dostępny dla wszystkich, więc nasza strategia jest określona. W Polsce marka Jacuzzi® jest bardzo dobrze kojarzona. Polacy znają różnicę między naszymi wannami spa, a innymi produktami tego typu dostępnymi na rynku.
– Jak wygląda kwestia konkurencji na naszym rynku?
W tej materii jest nadal dużo do zrobienia, bo konkurencja korzysta z faktu łączenia nazwy brandu Jacuzzi® z nazwą samego produktu. Stąd też wyjaśniamy różnicę w jakości naszych wanien – to my wykorzystujemy najlepsze materiały i komponenty, inwestujemy w nowe technologie, rozwiązania i w design. To wszystko wiąże się z wyższą ceną naszych produktów.
– Czy firma Jacuzzi® odczuwa skutki światowego kryzysu gospodarczego?
Wszyscy ucierpieli na kryzysie, przeciętni ludzie są ostrożni w zakupach. Mimo to jesteśmy pewni, że są osoby, które wydadzą pieniądze na produkty dobrej jakości. Tradycja, historia to nasze atuty. Ostatecznie kryzys to także możliwość do inwestowania na giełdzie, do kupowania nieruchomości. W przypadku klientów wysokiego segmentu są to pozytywne aspekty kryzysu.  
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA