Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Paweł Skrzeczkowski, prezes Stowarzyszenia Łazienka

REKLAMA

Proponowana przez MTP formuła targów \"łazienka na Budmie\"  satysfakcjonuje nas w ogólnych zarysach. Nie było jeszcze czasu, aby wejść w szczegóły. Nie znamy jeszcze ani cen, ani planów nowego pawilonu. MTP ciągle przygotowuje pierwszą (podobno bardzo nowatorską) wersję szczegółowej oferty. Jedną z ważnych kwestii jest nazwa i związane z nią pytanie, czy znajdziemy formułę dalszego wykorzystania nazwy Aqua-San?
Ideałem byłyby ogólnopolskie targi wnętrzarskie, na których łazienki byłyby na pewno jedną z ciekawszych grup tematycznych. Jednak obecnie trudno jest sobie takie targi w realnej przyszłości wyobrazić. Dużo bardziej realne i również atrakcyjne może być ukonstytuowanie się w latach parzystych (na przemian z ISH) \"lekkich\" targów Budma (bez ciężkiej oferty maszynowo-budowlanej), na których swoją silną ofertę pokażą branże sanitarna i płytek ceramicznych. Z pewnością też MTP powinno znaleźć  umiejętną formułę promocji targów, aby wszyscy klienci na rynku mieli jasność co do nowego składu wystawców. Musi też znaleźć atrakcyjne oferty przyciągające takie ważne grupy jak architekci/projektanci wnętrz, instalatorzy, deweloperzy czy inwestorzy z branży turystyczno-hotelarskiej. Każda z tych grup jest bardzo ważna i wymaga innej zachęty, aby przyjechać na targi.
Wierzę, że branża płytek ceramicznych wraz z naszą branżą przekona MTP do takiej formuły targów jaka zadowoli wszystkich.

 

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA