Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
24 listopada, w warszawskim Centrum Olimpijskim odbyła się konferencja prasowa firmy Kaldewei. Martin Koch – szef komunikacji Kaldewei – przedstawił wyniki badań, które na zlecenie firmy przeprowadził niemiecki Instytut Rheingold. Wyniki te zebrane zostały w raporcie „Zmiana paradygmatu łazienki jako odpowiedź na zmiany społeczne”. W ramach badania reprezentatywna grupa respondentów wypełniła ankietę dotyczącą ich sposobów postrzegania łazienki oraz wyraziła opinię na temat fikcyjnych, futurystycznych scenariuszy dotyczących nowych sposobów korzystania z łazienki w przyszłości. Wg wyników badań Instytutu, łazienka jest dla respondentów przede wszystkim przestrzenią tożsamości ulokowaną poza codziennością. Zwiększa się rola łazienki, jako miejsca intymności i odprężenia, w którym można odreagować stres dnia codziennego i skupić się wyłącznie na sobie. Stąd tendencja do ukrywania elementów czysto funkcjonalnych takich jak np. pralka. Łazienka ma też być miejscem o indywidualnym wystroju, dalekim od schematu i standardowych rozwiązań. Wyniki badań Instytutu wskazywały również, iż respondenci stawiali wobec łazienki dwutorowe wymagania. Z jednej strony oczekiwali w łazience technologii zwiększającej komfort jej użytkowania, z drugiej – możliwości powrotu do natury rozumianej jako stosowanie w łazience form organicznych oraz naturalnych materiałów.
Konferencję zamknął Marek Piosik – prezes zarządu Kaldewei Polska Sp. z o.o., który poinformował o nowej identyfikacji wizualnej firmy – nowej stronie internetowej i katalogu.
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA