Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA
W październiku opublikowano wyniki badania, którego celem było wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych i godnych polecenia polskich marek. Badanie przeprowadził TNS OBOP na zlecenie Demo Effective Launching. Zapytano w nim Polaków, z jakich marek są dumni, jakie brandy poleciliby cudzoziemcom i z jakich sami najchętniej korzystają. Sondaż został przeprowadzony w lipcu 2008 roku w domach 1005 osób w wieku powyżej 15 lat. Na podstawie wskazań ankietowanych, grupę najczęściej wymienianych polskich marek uszeregowano według kategorii: napoje, alkohole, artykuły spożywcze, artykuły gospodarcze, dom, branża budowlana, kosmetyki, odzież i inne marki, wśród których znaleźli się m.in. przedstawiciele branży jubilerskiej, turystycznej, czy paliwowej.
W pierwszej dziesiątce marek sklasyfikowanych w kategorii „Dom” znalazło się aż 5 brandów w taki czy inny sposób związanych z branżą łazienkową. I tak zwycięzcą tej kategorii została marka Opoczno (11,3 pkt.). Drugie miejsce przypadło marce Cersanit (5,8 pkt.), czwarte marce Koło (5,6 pkt.), siódme Ceramice Paradyż (1,6 pkt.), dziewiąte Armaturze Kraków (1,2 pkt.), zaś dziesiąte – marce Sanplast (0,9 pkt.).
Coraz częściej słyszy się pozytywne opinie o polskich produktach wśród obcokrajowców. Za granicą wiele naszych rodzimych produktów cieszy się doskonałą popularnością ze względu na ich dobrą jakość i atrakcyjną cenę. Jesteśmy zaszczyceni faktem, iż znaleźliśmy się wśród tak znakomitych firm jak: Wedel, Zelmer, czy Dr Irena Eris. Świadczy to o dobrym postrzeganiu naszych produktów przez społeczeństwo z czego jesteśmy dumni – komentuje Joanna Majchrzak, kierownik działu marketingu firmy Sanplast SA.  
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA