Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Już po raz czwarty rozstrzygnęliśmy konkurs \"Łazienka - Wybór Roku\". Uroczysta gala, na której przyznaliśmy tegoroczne tytuły odbyła się 27 kwietnia w hotelu Marriott w Warszawie. Jak co roku, tak i tym razem nagrodzone w konkursie produkty to nowatorskie i interesujące propozycje wyposażenia łazienkowego.

REKLAMA

Już po raz czwarty rozstrzygnęliśmy konkurs \"Łazienka - Wybór Roku\". Uroczysta gala, na której przyznaliśmy tegoroczne tytuły odbyła się 27 kwietnia w hotelu Marriott w Warszawie. Jak co roku, tak i tym razem nagrodzone w konkursie produkty to nowatorskie i interesujące propozycje wyposażenia łazienkowego.

Czwarta edycja - mimo iż nie jest żadnym okrągłym jubileuszem - skłania nas do pewnych podsumowań i wniosków na temat funkcjonowania tytułu \"Łazienka - Wybór Roku\". Przez lata organizowania konkursu zebraliśmy wiele pochlebnych opinii na jego temat, które utwierdzają nas w przekonaniu co do zasadności i celowości jego organizowania. Już dziś możemy stwierdzić, że osiągnęliśmy cel naszego przedsięwzięcia. W naszym założeniu tytuł \"Łazienka - Wybór Roku\" miał się stać znakiem promującym dobre rozwiązania i wzornictwo dostępnego na naszym rynku wyposażenia łazienek. Dowodem na to, że tak też się stało jest coraz bardziej widoczny znak \"Łazienka - Wybór Roku\" w katalogach produktowych firm, ulotkach promocyjnych, reklamach czy też na ekspozycjach w salonach. Z roku na rok rośnie też zainteresowanie konkursem. Cieszy nas fakt, że przyznawany przez nas tytuł znajduje wymierne przełożenie na rzeczywistość rynkową. Mamy też nadzieję, że jest on znakiem wspomagającym promocję i sprzedaż produktów wyposażenia łazienki.

O KULISACH RAZ JESZCZE. Jednocześnie jesteśmy świadomi dużej odpowiedzialności, jaka spoczywa na nas jako na jury konkursu, które rekomenduje dobre produkty do łazienki. Dlatego też chcielibyśmy raz jeszcze przybliżyć kulisy wyboru najlepszych produktów łazienkowych.

Nie przyznajemy tytułu \"Łazienka - Wybór Roku\" produktowi jedynie za wyjątkowo piękny wygląd, choć w większości odznaczają się one wyjątkową estetyką. Metodologia oceny jest znacznie bardziej wielowymiarowa. Oceniając dany produkt bierzemy pod uwagę wszystkie te czynniki, od których zależy jego powodzenie na rynku. Oceniamy więc jakość materiałów i wykonania, walory wzornicze, relację ceny do jakości i nowatorstwo rozwiązań. Takie krytyczne \"przyglądanie się\" produktowi z wielu stron nie jest łatwym zadaniem, ale tylko w ten sposób możemy go obiektywnie ocenić. A co najważniejsze - tylko taka ocena produktu ma realne odniesienie do rynkowej rzeczywistości.

WYNIKI IV EDYCJI. Podsumowując tegoroczną edycję konkursu \"Łazienka - Wybór Roku\" należy powiedzieć, iż jak co roku przyniosła ona ciekawe produkty. Mamy nadzieję, że nasze wybory w znacznym stopniu są odbiciem tendencji czy też zmian, jakie zachodzą w produktach naszej branży. Życzymy też Państwu, aby tak jak w poprzednich latach tak i teraz wyniki konkursu \"Łazienka - Wybór Roku 2005\" były wyraźnym sygnałem dla struktur handlowych, a także dla klientów indywidualnych, jakie produkty mają kupować.

W tym roku w konkursie wzięły udział 43 firmy, które zgłosiły blisko 120 produktów. Przyznaliśmy 10 tytułów \"Łazienka - Wybór Roku 2005\" oraz 10 wyróżnień. Mamy nadzieję, że tytuły te będą wymiernie służyć promocji nagrodzonych i wyróżnionych produktów. Chcąc przybliżyć atmosferę jaka panowała podczas tegorocznej gali wręczenia tytułów \"Łazienka - Wybór Roku 2005\" prezentujemy obszerny fotoreportaż z tego wydarzenia.

MARIUSZ NIEŚCIOR

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA