Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

REKLAMA

\"Łazienka w dobrym stylu\" - pod takim hasłem odbyły się w dniach 14-15 maja br. targi wyposażenia łazienek zorganizowane w warszawskim centrum handlowym Blue City. To pierwsze tego typu spotkanie zorganizowane przez Akademię Home City. Goście odwiedzający targi mogli zapoznać się z najnowszą ofertą producentów dostępną w salonach sprzedaży rozmieszczonych na poziomie Home City oraz skorzystać z porady architektów.

Ekspozytory z armaturą, grzejnikami czy płytkami ceramicznymi, wanny, kabiny, ceramika sanitarna wystawione były w holu Home City. Tam można było również bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami poszczególnych producentów na temat interesujących rozwiązań, skorzystać z katalogów i ulotek informacyjnych. Podczas imprezy swoją ofertę zaprezentowały m.in. firmy: Artweger, Hźppe, Roca, Glass Idromassaggio,

Pool-Spa, Ravak, Geberit, Kohler, Novellini, Sanitec Koło, Ceramika Nowa Gala, Logo, Villeroy&Boch. Z racji na niewielką ilość miejsca, prezentacja w poszczególnych firmach ograniczała się do 2-3 konkretnych produktów. Najczęściej były to najnowsze propozycje wymienionych producentów. Ravak zaprezentował swoje nowe wanny - narożną \"Play\" oraz \"Evolution\" o charakterystycznych miękkich brzegach. Pool-Spa pokazała dwie wanny projektu Marcello Cutino - \"Aquamarina\" i \"Diamante\". Roca prezentowała swoją najnowszą serię ceramiki \"Happening\". Kohler - 4 nowe serie baterii w przystępnych cenach: \"Symbol\", \"Salute\", \"Nateo\", \"Panache\". Po raz pierwszy szerszej publiczności swoje produkty miała okazję zaprezentować portugalska firma Cifial. Jej polskie przedstawicielstwo otwarto pod koniec ubiegłego roku w Sulejówku. W ofercie Cifiala dostępne są m.in. ceramika sanitarna oraz baterie. Niewątpliwą atrakcją targów była możliwość skorzystania z bezpłatnych porad architektów.

Targi \"Łazienka w dobrym stylu\" to pomysł salonów łazienkowych rozmieszczonych na poziomie Home City (Kalmar, Prajs, DŽcocŽram, Armo) na wypromowanie swoich punktów sprzedaży. Czy był to pomysł udany czas pokaże. Przedstawiciele salonów podczas targów przyznawali, że ruch na Home City jest zauważalnie większy. Tylko czy fakt ten bezpośrednio przełoży się na wzrost sprzedaży?

Innym sposobem na autopromocję salonów łazienkowych z Blue City jest organizacja cyklu szkoleń przeznaczonych dla architektów, przez których chcą one dotrzeć do swych głównych odbiorców. Szkolenia prowadzone są przez przedstawicieli danych firm tak, aby zainteresowani architekci uzyskać mogli najpełniejszą informację na temat produktów. O terminach najbliższych szkoleń w Blue City informuje nasza tabela.

Targi same w sobie wydają się być skutecznym sposobem promocji oraz przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Szczególnie w takim miejscu jak sprzyjające chociażby z uwagi na swoją infrastrukturę centrum Blue City. Może należałoby jednak zadbać o bardziej spektakularną formułę takiej imprezy? Odpowiadałoby to nie tylko charakterowi nowoczesnego warszawskiego centrum handlowego, a może także zdecydowanie bardziej trafiłoby w gusta potencjalnych klientów.

REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA